Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان‌رضوی گفت: ۱۲۰ برنامه ویژه بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه در خراسان رضوی برگزار می‌شود. ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ استانها خراسان رضوی نظرات

حجت‌الاسلام محمد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: ویژه برنامه‌های شهدای هفتم تیر در سطح وسیع در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود و حدود 120 برنامه با این هدف و محتوا در این ایام طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: 6 تا 12 تیرماه به نام هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده و در طول این هفته نمایشگاه‌هایی نیز با این محتوا در سطح استان طراحی شده است و درصدد هستیم 250 نمایشگاه مرتبط با جنایات آمریکا را در این ایام برگزار کنیم.

سلطانی خاطرنشان کرد: علاوه بر این در حوزه برگزاری ویژه برنامه‌های شهدای هفتم تیرماه امسال مساجد مشهدمقدس نیز در این امر مشارکت دارند و قرار است در 35 مسجد سطح شهر مشهد این برنامه‌ها برگزار شود.

وی با بیان اینکه تعدادی از شهدای هفتم تیرماه در رواق دارالحکمه حرم منور رضوی مدفون هستند ادامه داد: گل آرایی مزار این شهدا نیز ویژه این ایام در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: همچنین در این ایام قضات و روحانیون با حضور در میان مردم جنایات و مسائل مرتبط با ادعای حقوق بشر آمریکا را برای آنان تشریح خواهند کرد.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

خلیل منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

او افزود: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستا‌ها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه