Web Analytics Made Easy - Statcounter

گام مثبت دیگری از تباس برای پیشرفت فوتبال اسپانیا. لالیگا حق پخشش را با افزایشی قابل توجه به تلفونیکا واگذار کرد.

طرفداری - لالیگا با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد حق پخش صدا و تصویرش برای بخش اعظمی از سه فصل 2019/20 تا 2021/22 را به کمپانی تلفونیکا واگذار کرده است.

به گزارش سایت رسمی لالیگا، طی مناقصه‌ای که برگزار شد، تلفونیکا بالاترین پیشنهاد را ارائه کرد و توانست بخش اعظمی از حق پخش بازی‌های این لیگ معتبر را خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمپانی مدیا پرو نیز بخش دیگری از مناقصه را برد. در مجموع لالیگا برای این سه فصل رقم 3421 میلیون یورو دریافت می‌کند که نسبت به قرارداد قبلی (2978 میلیون یورو) افزایش 15 درصدی را نشان می‌دهد.

البته از این مناقصه هنوز چهار معامله دیگر نیز باقی مانده که شامل تعداد کمی از بازی‌های لالیگا، دسته دوم . کوپا دل ری می‌شود که مزایده‌اش طی ماه‌های آتی برگزار خواهد شد تا لالیگا درآمد دیگری هم از این راه کسب کند. این را هم باید گفت که لالیگا حق پخش بین المللی‌اش طی 5 سال آتی را به کمپانی مدیاپرو واگذار کرده و در مجموع 4485 میلیون یورو نیز از این راه به جیب خواهد شد.

خاویر تباس گام مثبت دیگری برای فوتبال اسپانیا برداشت و انتظار می‌رود قدرت خرید اکثر باشگاه‌های لالیگا در فصول آتی بهتر شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟

منصور پوریان اظهار داشت: با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، بازار متعادل می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی قیمت کنونی هر کیلو بره نر را ۲۱۵ هزار تومان و دام سنگین ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت کنونی هر کیلو گوشت گوسفندی در فروشگاه‌ها و قصابی‌ها ۵۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان و گوشت نر گوساله ۰ تا ۴۲۰ هزار تومان است.

پوریان ادامه داد: عرضه گسترده دام زنده موجب شده تا گوشت به قیمت واقعی خود برسد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام با بیان اینکه جمعیت دام سبک به بیش از ۷۱ میلیون راس و دام سنگین ۵.۵ میلیون راس رسیده است، افزود: با توجه به افزایش زایش دام‌ها در فصل بهار، روند جمعیت دامی افزایش می‌یابد که این مهم به نفع مصرف‌کنندگان داخلی است.

به گفته او، بنابر برنامه ریزی‌های صورت گرفته واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد.

پوریان گفت: واردات و توزیع مناسب گوشت منجر به اشباع شدن بازار می‌شود که در نتیجه این امر موجب شده تا دام زیادی روی دست تولیدکننده بماند که صادرات دام سیاست مناسبی در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت محسوب می‌شود.

گفتنی است با توجه به زایش‌های زمستان و بهار امکان صادرات ۵۰۰ هزار راس دام به بازار‌های هدف وجود دارد.

دیگر خبرها

  • واکاوی ۳ ابربحران قابل توجه پیش رویِ نتانیاهو
  • قابل توجه پان‌ترک‌ها که منکر حضور وهابی‌ها در باکو هستند!
  • ببینید | قابل توجه زاکانی و دوستان؛ وضعیت خطرناک پله برقی متروی میدان ولیعصر تهران!
  • قابل توجه دانش‌آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم؛ سؤالاتی که در امتحان نهایی طرح می‌شود
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند