Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه دی ولت، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان امروز در برلین میزبان «پدرو سانچز» نخست وزیر تازه روی کار آمده اسپانیا است. 

بر اساس اعلام دفتر صدراعظم آلمان رهبران دو کشور قرار است درباره مسائل مربوط به کشورهای حوزه یورو و بحران مهاجرت گفتگو و تبادل نظر کنند. 

به نوشته روزنامه دی ولت، مرکل امیدوار است بتواند حمایت اسپانیا را در خصوص دستیابی به راهکاری اروپایی برای حل بحران مهاجرت جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپانیا مانند کشورهای ایتالیا و یونان کشوری است که در معرض ورود و عبور مهاجران قرار دارد.

صدراعظم که موافق سیاست درهای باز است با بازگرداندن پناهجویان مخالف است. در حالی که اتریش و ایتالیا پیشنهاد بستن مرزهای اروپایی را مطرح کرده اند. 

گفتنی است پیش از این سانچز و مرکل در نشست غیر رسمی اخیر در بروکسل برای نخستین بار با یکدیگر دیدار کردند.

کد خبر 4331364 شقایق لامع زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: آلمان آنگلا مرکل اسپانیا مهاجرت ایالات متحده آمریکا سوریه ترکیه رژیم صهیونیستی جنگ 2015 یمن عربستان سعودی فلسطین دونالد ترامپ روسیه عراق الحدیده ایران اتحادیه اروپا افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت

سخنان رهبر انقلاب در دیدار با معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، هشدار شدید انصارالله به واشنگتن و درگذشت مسعود اسکویی صدای ماندگار ورزش ایران از عناوین روزنامه‌های امروز کشورمان است.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • تراژدی جدید برای پناهندگان در نزدیکی جزایر قناری اسپانیا
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند