Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@07:28:50 GMT

پرداخت مطالبات کشاورزان تا 2 ماه آینده

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۷۸۰۹۸

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: تاکنون حدود 4 میلیون تن گندم تضمینی خریداری و نیمی از پول آن پرداخت شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به گفته سیف 50 درصد طلب کشاورزان حداکثر تا دو ماه آینده پرداخت می شود.
  دانلود  معاون وزیر جهاد کشاورزی میزان خرید دانه روغنی کلزا را تاکنون 245 هزار تن اعلام کرد و گفت : تولید این محصول در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سیف با اشاره به پرداخت 85 درصد پول کلزاکاران افزود: کشاورزانی که محصول کلزا را تا 28 خرداد تحویل دادند، 50 درصد و گروهی که محصول را تا 14 خرداد تحویل دادند، صد در صد پول خود را دریافت کردند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: گندم کلزا خرید سیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید کلزا در ایلام رکورد زد

حشمت اله زرین جوب اظهار کرد: پیش بینی می شود تا پایان زمان برداشت این محصول در اواخر اردیبهشت ماه، میزان تولید و برداشت دانه روغنی کلزا در استان به ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن برسد.

وی افزود: مقدار تولید دانه روغنی کلزا در سال زراعی جاری نسبت به سال زراعی گذشته ۲۶۰ درصد و عملکرد در واحد سطح هم ۳۵ درصد افزایش یافته است.

زرین جوب ادامه داد: امسال بخش خصوصی (کارخانه های روغن کشی) متولی خرید کلزا با قیمت مصوب دولتی شده و در مدت زمان یک ماهه باید مطالبات کشاورزان را پرداخت کند که تاکنون حدود ۶۰ درصد مطالبه کلزاکاران پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: باتوجه به فسادپذیری بالای کلزا، این دانه روغنی بلافاصله پس از برداشت و خرید، به سمت کارخانه های تولید روغن حمل شده است.

معاون بهبودات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام یادآور شد: استفاده از بذور مناسب، انجام برنامه های آموزشی و ترویجی، مدیریت اصولی عوامل زیان رسان، تغذیه بهینه، رعایت اصول به زراعی، برداشت و خرید آسان و به موقع و حمل مناسب در افزایش تولید دانه روغنی کلزا در استان ایلام تاثیر داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • ثبت رکورد تولید و برداشت دانه روغنی کلزا در ایلام
  • تولید کلزا در ایلام رکورد زد
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان