Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین:رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت هفته‌ بازخوانی حقوق بشر امریکایی ویژه برنامه هایی در خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سلطانی افزود: سوقصد به مقام معظم رهبری، شهادت آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب به دست منافقین و حمله‌ی ناجوانمردانه‌ی ناو امریکایی به هواپیمایی مسافربری جمهوری اسلامی ایران در آب‌های خلیج فارس  از اتفاقات مهم در این هفته  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به مناسبت گرامیداشت مقام شهدای هفتم تیر شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل و انقلاب اسلامی، ویژه برنامه ای با سخنرانی سید احمد خاتمی امام جمعه تهران در رواق حضرت امام خمینی (ره)   حرم امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: ۲۵۰ دوره از نمایشگاه‌هایی در مساجد، مدارس و سازمان‌ها و نهادهای استان از آثار جنایات آمریکا در این هفته به تصویر کشیده می‌شود.

حجت الاسلام سلطانی گفت: به همین مناسبت مزار ۵ نفر از شهدای عزیز هفتم تیر که در دارالحکمه حرم مطهر رضوی مدفون  هستند، گلباران خواهدشد.
 
وی افزود: همچنین روسای دادگستری و مسوولین بنیاد شهید سراسر استان به دیدار خانواده‌های معظم شهدای والامقام هفتم تیر خواهند رفت.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی