Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:29:45 GMT

مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون منصوب شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۷۹۱۰۴

مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون منصوب شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی، روح‌الله کاظمی‌زاده را به عنوان مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون منصوب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری این حکم را به پیشنهاد معاون تولید کانون صادر کرده و از مدیرکل جدید خواسته است با ملاحظه تجربه‌های موفق کانون قدم‌های موثری را در مسیر ارتقای کمی و کیفی شکل و محتوای کتاب‌ها از رهگذر تعامل سازنده با نویسندگان، شاعران، تصویرگران و هنرمندان خلاق و متعهد و تحقق اهداف مجموعه در این زمینه بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل کانون با اشاره به این‌که کتاب در منظومه فعالیت‌های کانون نقشی محوری و اساسی دارد و فصل اشتراک گسترده فعالیت‌های فرهنگی و تولید است تاکید کرده که در این مسیر توجه به میراث گرانقدر اخلاقی و تعلیمی ادبیات فارسی در کنار رصد و شناسایی آثار تازه با رویکرد فعال و مبتنی بر نیازهای امروز از اقتضائات الزامی و اساسی این حوزه خواهد بود.

نظری در این حکم تصریح کرده است: با توجه به افزایش پرشتاب نیازهای فرهنگی آینده‌سازان ایران اسلامی و با نگاه به الگوهای نوین حوزه تولید و نشر کتاب‌های کودک و نوجوان انجام اقدامات نوآورانه با رویکرد جهادی در این عرصه امری بدیهی و غیرقابل اجتناب است.

مدیرکل جدید نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که با این حکم جایگزین رضا موزونی شده، متولد سال 1359 در کرمان است و در کارنامه کاری او مسئولیت‌هایی مانند معاونت فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور، ریاست فرهنگسراهای پایداری، اشراق و اخلاق در تهران، مدیریت مرکز مشارکت‌های فرهنگی شهرداری تهران، مشاور مدیرعامل برج میلاد، معاونت فرهنگی شرکت توسعه اراضی عباس‌آباد، و راه‌اندازی و بهره‌برداری خانه‌های مشارکتی کودک در سطح تهران به چشم می‌خورد.

کاظمی‌زاده همچنین مستندساز و سردبیر برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید

رضا حاجی آبادی مدیر انتشارات هزاره ققنوس در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: انتشارات هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: از زمان پایان سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا امروز ۱۵۰ عنوان کتابمان تجدید چاپ شده که در نمایشگاه امسال عرضه می شوند.

کد خبر 6096302 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • انتشارات انقلاب اسلامی با ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبرانقلاب در راه نمایشگاه کتاب
  • انتشارات انقلاب اسلامی با ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظّم انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب