Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مظفری، سه شنبه در حاشیه آیین رونمایی از سامانه تعیین صلاحیت شرکت های خدماتی، پشتیبانی و فنی و مهندسی در شیراز در گفت و گو با ایرنا افزود: با راه اندازی این سامانه زمینه برای رصد بهتر فعالیت این شرکت ها از طریق واحدهای نظارتی فراهم می شود.
وی در مورد مراحل ایجاد و راه اندازی این سامانه بیان کرد: در اجرای مصوبه هیات دولت، در سال 81 دستگاه های اجرایی و شرکت های دولتی مکلف شدند که در هنگام عقد قرارداد و واگذاری پیمان هایشان به شرکت هایی که خدمات فنی مهندسی ارایه می دهند، از ظرفیت شرکت هایی استفاده کنند که صلاحیت آنها توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعیین شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار کرد: برای پیاده سازی الزامات این کار، حوزه معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستورالعملی را در سال 88 منتشر کرد که بر اساس آن ضوابط ارزیابی شرکت های خدماتی تعریف شد و اداره کل بازرسی وزارت تعاون هم به عنوان متولی آن فرآیند معرفی شد.
مظفری افزود: به همین منظور، تفاهم نامه ای در سال های اخیر با شرکت های انجمن های خدماتی و پشتیبانی کشور به امضا رسید که یکی از بندهای آن طراحی سامانه ای بود که بتواند خدمات این حوزه را به شکل برخط و الکترونیکی ارایه کند.
او اضافه کرد: بر این اساس، حوزه انجمن های صنفی کانون های سراسری کشور اقدام به ایجاد سامانه ای کردند که در 10استان کشور به شکل آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفت که پس از کسب بازخوردها و به روزرسانی آن، امروز شاهد رونمایی از آن هستیم.
وی، سامانه تعیین صلاحیت شرکت های خدماتی، پشتیبانی و فنی و مهندسی را یکی از زیرسامانه های حوزه معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: سامانه حوزه معاونت روابط کار به زودی با حدود 30 زیرسامانه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: اطلاعاتی که از طریق مجموعه کانون های سراسری شرکت های خدماتی ارایه شده مبنی بر این است که میزان دعاوی که در زمینه اختلافات بین حوزه کارگری و کارفرمایی است، کمتر از یک درصد است که امیدواریم این رقم به صفر نزدیک شود.
مظفری افزود: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس هم این موضوع را تایید کرد که در این گروه از شرکت هایی که تعیین صلاحیت شده اند، قراردادهای سفید امضا یا تخلفی مشاهده نشده است.
6122 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان فارس دستگاه های اجرایی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 

علیرضا حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با شکایت شاکی خصوصی پرونده گرانفروشی یک واحد صنفی کالارسان رسیدگی شد.

وی افزود: پس از بررسی مستندات و شواهد، تخلف انتسابی متصدی دفتر شرکت ارسال کالا محرز و متخلف محکوم به بازگرداندن حق شاکی و پرداخت ۸۰ میلیون تومان جزای نقدی شد.

حسن پور گفت: دفاتر حمل بار باید بر اساس مقررات و نرخ‌نامه مصوب کار کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، دریافت وجه بیش از نرخ مصوب، صادر نکردن فاکتور و درج نکردن نرخنامه با واحد صنفی برخورد می‌شود.

شهروندان می‌توانند تخلفات صنفی را از سامانه ارتباطی www.tazirat ۱۳۵.ir یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • کمرنگ شدن محافظه کاری و شتاب تحولات اجتماعی در استانبول
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • بررسی ۱۰ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد