Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است داور پاراگوئه‌ای دیدار تیم‌های ملی ایران و پرتغال قضاوت پُر اشتباهی داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مظفری زاده در مورد قضاوت انریکه کاسرس، داور پاراگوئه بازی تیم‌های ایران و پرتغال در گروه B جام جهانی کارشناسی انجام داد که مشروح اظهارات مظفری زاده را در زیر می‌خوانید:

* انریکه کاسرس، داور پاراگوئه‌ای و دو کمک داور هموطن او در بازی حساس ایران و پرتغال، قضاوت با صلابت و موفقی را از خود ارائه ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* بیشتر تصمیمات کلیدی که این داور گرفت، نیاز به بررسی مجدد از طریق ویدئوچک پیدا کرد و کمک داوران ویدئویی داور را برای بررسی مجدد فرا خواندند.

* در نخستین صحنه داوری حساس این مسابقه در جایی که رونالدو در محوطه جریمه ایران سرنگون شد، کمک داوران ویدئویی داور را برای خطای درون محوطه فرا خواندند که نظرشان درست بود و داور با بازبینی صحنه اعلام پنالتی کرد که نظر و تصمیم او با VAR تصحیح و پنالتی به درستی اعلام شد.
* برخورد دست کریستیانو رونالدو با صورت پورعلی گنجی، طبق قانون جدید داوری که می‌گوید وقتی بازیکنی به صورت تعمدی با دست به سمت سر و صورت حریف حمله می‌برد و حتی اگر برخورد چندان توام با نیروی اضافه هم نباشد، این حرکت برخورد جدی تلقی شده و بازیکن باید اخراج شود؛ به همین خاطر به اعتقادم در بازبینی صحنه، باید رونالدو از زمین اخراج می‌شد.

* در آخرین صحنه حساس داوری که باز هم ویدئو چک درخواست شد، صحنه پنالتی به سود ایران بود؛ این پنالتی خیلی سخت‌گیرانه اعلام شد چون مدافع پرتغال توپی را که مهاجم ما سر زده بود، بدون اینکه دیدی داشته باشد، به صورت تصادفی با دست زد و برخوردی داشت.

* در مجموع قضاوت این داور با اشتباهات کلیدی همراه بود که می‌تواند برای ادامه راه او در جام جهانی تبعاتی داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال ایران جام جهانی 2018 دیدار ایران و پرتغال سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال کریس رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ قضاوت پرسپولیسسپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال بر عهده بیژن حیدری خواهد بود و فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی نیز او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و رضا سخندان ناظر داوری است.
این دیدار (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد