Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس کميسارياي عالي آوارگان سازمان ملل متحد خواستار کمک مالي براي ثبات در کشورهاي مالي، نيجر و ليبي شد.
به گزارش پارس‌تودي؛ «فيليپو گراندي» در سفر به ليبي، نيجر و مالي از کشورهاي کمک کننده خواست براي ايجاد ثبات در اين کشورها اقدام کنند، زيرا بسياري از اتباع اين کشورها به دليل نبود ثبات امنيت در کشور خود، راهي اروپا مي‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس کميسارياي عالي آوارگان سازمان ملل متحد گفت جوامع، مهاجران و پناهجويان اين کشورها به ثبات نياز دارند، اما منابع مالي بسيار محدود هستند.
گراندي افزود اروپايي‌ها همواره از پناهجويان و مهاجران غيرقانوني که براي رسيدن به سواحل آنها تلاش مي‌کنند شکايت دارند، اما تا زماني که سرمايه‌گذاري حقيقي در آفريقا صورت نگيرد اين وضع ادامه خواهد داشت.
رئيس کميسارياي عالي آوارگان سازمان ملل در اين سفر با آوارگان بورکينافاسو و نيجر ديدار کرد.
طي چند ماه گذشته حدود پنج هزار آواره از بورکينافاسو وارد مالي شده‌اند که از شهرهاي مرزي محل درگيري ارتش و شورشيان، گريخته‌اند.
استفاده ابزاري غرب از مساله پناهجويان براي مداخله در الجزاير
انجمن غيردولتي دفاع از حقوق بشر الجزاير با صدور بيانيه‌اي تصريح کرد رسانه‌هاي غربي از چند ماه پيش به بهانه پرونده پناهجويان و مهاجران غيرقانوني، حملاتي را عليه اين کشور آغاز کرده‌اند که آخرين مورد آن ادعاي خبرگزاري آمريکايي آسوشيتدپرس است.
آسوشيتدپرس صرفاً مطابق نظرات چند نفر مدعي شد الجزاير 13 هزار پناهجوي آفريقايي را طي 14 ماه گذشته در بيابان‌هاي نزديک مرز نيجر و مالي رها کرده است.
در بيانيه اين انجمن آمده است کشورهاي غربي سعي دارند الجزاير را وادار کنند به جاي کشورهاي اروپايي پذيراي پناهجويان باشد؛ حال آن که پديده پناهجويان ناشي از سياست‌هاي مداخله‌جويانه غرب به ويژه آمريکا و فرانسه در کشورهاي عربي و آفريقايي است.
انجمن دفاع از حقوق بشر الجزاير هفته گذشته نيز در بيانيه‌اي دخالت و جنگ‌طلبي کشورهاي غربي را عامل هرج و مرج و ناآرامي در آفريقا و گسيل اتباع اين کشورها به سوي اروپا معرفي کرد.
138/120
بيشتربخوانيد:
هشدار سازمان حراست از مرزهاي اتحاديه اروپا به ورود پناهجويان به اين قاره
واکنش مقامات اروپايي به بحران پناهجويان آفريقايي
درخواست رئيس پارلمان اروپا براي همکاري کشورهاي اروپايي در پذيرش پناهجويان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی

اگر ثابت شود که سیاستمداران در فوتبال اسپانیا نقش تعیین کننده ای داشته اند، باشگاه های لالیگایی پاسوز این تخلف می شوند. 

طرفداری | در حالی که تحقیقات درباره یک فساد چند میلیون دلاری در جریان است، روز پنجشنبه به دستور دولت اسپانیا، کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا ایجاد شد. 

اتهامات فساد به دوران ریاست لوییس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا که از سال 2018 تا 2023  فدراسیون را رهبری می کرد، باز می گردد.  این پرونده حول محور به‌روزرسانی‌های روبیالس در سوپرجام اسپانیا در سال 2020 متمرکز است، زمانی که این مسابقات از یک رقابت دو تیمی به یک تورنمنت چهار تیمی تبدیل شد و در عربستان سعودی برگزار شد. طبق گزارش آسوشیتدپرس، قرارداد انتقال سوپرجام به خاورمیانه در آن زمان 42 میلیون دلار ارزش داشت.

به گزارش آاس، اگر ثابت شود که در این میان مداخله سیاسی وجود داشته، تیم ملی اسپانیا و باشگاه های لالیگایی ممکن است از حضور در رقابت های تحت نظر یوفا (یورو، لیگ قهرمانان اروپا و ...) محروم شوند. یوفا و فیفا هر دو این پرونده را زیر نظر دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • رایزنی برای تبادلات مالی و بانکی میان ایران و آفریقا
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه