Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان مرکزی در خصوص باشکوه برگزار شدن مناسبت‌های مذهبی در اراک برگزار شد.

حجت الاسلام قربان پور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در حاشیه این جلسه  ضمن برشمردن اهمیت و جایگاه ائمه اطهار در جامعه اسلامی گفت: نباید فقط به سوگواری‌ها اکتفا کنیم و یکی از وظایف مهم دستگاه‌های فرهنگی، معرفی جایگاه وهدف حرکت ائمه معصومین علیهم السلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام قربان پور با اشاره به برنامه ریزی فرهنگی و مردمی بودن مناسبت‌ها افزود: ما در قبال ائمه اطهارعلیهم السلام تعهد دینی داریم و هیئت‌های مذهبی، سخنرانان و مداحان نقش موثری در این زمینه دارند.

وی سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در هجدم تیرماه هم یادآور شد و اضافه کرد:در این روز مراسم سالروز امام صادق باید با عظمت و باشکوه خاصی انجام شود و در شهرستان‌ها هم مبانی کارگاهی اتفاق بیافتد تا موثر واقع شود.

انتهای پیام/ ج

جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان مرکزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور از رصد عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایسنا، عباسی با اشاره به طرح جامع آسیب‌های اجتماعی و تدوین برنامه جامع در باره آن گفت: وظایف و ظرفیت‌های دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی احصا و دفترچه‌ای در این باره تدوین شده است.

وی اضافه کرد که رئیس جمهور سازمان امور اجتماعی را مکلف کرده است عملکرد همه دستگاه‌های مربوط در حوزه آسیب‌های اجتماعی را روزانه به طور مستمر رصد کرده و سازمان‌هایی را که به وظایف خود در این زمینه عمل نمی‌کنند به شورای اجتماعی معرفی نمایند. در حقیقت نوعی شتاب بخشی دستگاه‌ها در اجرای وظایف خود در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

عباسی درباره آمارهای آسیب های اجتماعی در کشور، گفت: خوشبختانه مساله مربوط به حوزه طلاق در دو سال اخیر دولت سیزدهم کاهش داشته است. همچنین در حوزه اعتیاد در جامعه ایران نیز روند آن متوقف شده است.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در خاتمه با اشاره به کاهش سکونتگاه‌های غیررسمی به دلیل توجه دولت به نقاط  حاشیه ای در کشور، در عین حال تاکید کرد که علیرغم همه کاهش‌ها باید به این موضوعات همچنان توجه صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • تمسک به وجود نازنین امام صادق(ع) برای امت اسلامی یک ضرورت است
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود