Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نماينده دائم سوريه در سازمان ملل تاکيد کرد؛ برخي دولت ها و سرويس هاي اطلاعاتي در اعزام تروريست هاي خارجي به سوريه و عراق طي سال هاي اخير دست داشته اند.
به گزارش خبرگزاري آريا، «بشار الجعفري» روز سه شنبه در نشست مجمع عمومي سازمان ملل گفت: «اگر صداي مردم سوريه طي هفت سال گذشته و شکايت‌هاي آنها عليه برخي کشورهاي همدست با تروريست‌ها را مي‌شنيديد، تاکنون پديده تروريسم ريشه کن شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
نماينده دائم سوريه در سازمان ملل خاطرنشان کرد؛ سوريه قبل از ديگر کشورها متوجه خطر تروريسم شده بود چرا که مردم اين کشور طي سال هاي گذشته از اقدامات تروريسم بين المللي که هيچ مرزي را نمي شناسد؛ رنج برده اند.
بشار الجعفري گفت: اگر به صدا و شکايت‌هاي ما در خصوص توطئه برخي دولت‌ها و دستگاه‌هاي اطلاعاتي در روانه کردن هزاران تروريست خارجي از 101 کشور خارجي به سوريه و عراق گوش داده مي‌شد، اکنون اين پديده را از بين برده بوديم.
نماينده دائم سوريه در سازمان ملل تصريح کرد: برخي کشورها تروريست‌هاي خارجي در سوريه را «معارضان ميانه رو» مي‌ناميدند، اما هنگامي که مي‌خواستند به کشورشان بازگردند، آنها را تروريست مي‌خواندند.
بحران در سوريه از سال 2011 با تهاجم گسترده گروه‎هاي تروريستي مورد حمايت عربستان، آمريکا و متحدانشان براي تغيير معادلات منطقه به نفع رژيم صهيونيستي آغاز شده است.
117/110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق

به گزارش جماران؛ امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردیده، عیادت کرد.

امیرعبداللهیان در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان ایشان انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای ایشان از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسئلت نمود.

لازم بذکر است امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسراییل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرد.

دیگر خبرها

  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق