Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- فرماندار شهرستان فاروج گفت: دستگاه های خدمات رسان با نصب نکردن علائم هشدار دهنده در زمان اجرای طرح های تعمیر یا نوسازی در سطح شهر، نقاط حادثه خیز را افزایش ندهند.

به گزارش ایرنا هادی رجائی نیا روز چهارشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان اظهار داشت: منابع دستگاه های اجرایی بحدی نیست که همه اشکالات در کوتاه مدت اصلاح شود اما نصب نکردن علائم هشدار دهنده در زمان اجرای طرح های عمرانی یا تعمیر و مرمت بر نقاط حادثه ساز شهر می افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در صورت بروز تصادف و حادثه ای در خصوص مقصر روند قانونی انجام می شود.
وی با بیان اینکه رویکرد جدیدی برای شورای ترافیک تعریف شده است افزود: تصادف جرحی و فوتی رخ داده در نشست شورای ترافیک باید بررسی و دلایل آن مشخص شود تا اعتبارات به سمت و سوی اصلاح اشکالات سوق داده شود.
فرماندار فاروج گفت: هر اقدامی که مرتبط با ایمنی مردم و ترافیک باشد باید با مصوبه شورای ترافیک انجام شود، برخی طرح ها از جمله ساخت میدان ها و ایجاد پل هوایی ارتباط مستقیمی با جان مردم دارند، ضروری است در جانمایی و اجرای آن اقدامات کارشناسانه صورت گیرد.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاروج گفت: تلفات ناشی از تصادف سال گذشته در محورهای اصلی شهرستان هشت نفر بوده است.
هومن وکیلی افزود: تعداد کشته شده های پارسال در مقایسه با سال ماقبل آن کاهش داشته است اما همچنان باید عوامل موثر در بروز آن بررسی و اقدامات پیشگیرانه انجام شود.
وی تاکید کرد: در اختصاص اعتبارات به حوزه نگهداری راه ها باید توجه ویژه ای شود.
براساس اعلام پلیس راهور فاروج، در 10 روز گذشته یک حادثه فوتی در شهرستان رخ داده است.
جاده آسیایی از وسط شهر فاروج عبور می کند و این شهرستان در مسیر ورود استان های بزرگ خراسان رضوی و استان های شمالی کشور است و سالانه میلیون ها مسافر و زائر از این محور تردد دارند.
7187/3007/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي ترافيك تصادف خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نشای مکانیزه برنج ظهر پنج شنبه با حضور مسؤولان در روستای لاقان واقع در بخش مرکزی شهرستان شفت انجام شد.

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در حاشیه این آئین با بیان اینکه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی بسیار ضروری است، اظهار کرد: باید کشاورزی را از حالت سنتی به مکانیزه تبدیل کنیم.

فرماندار شفت با بیان اینکه با بهره گیری از روش‌های علمی می‌توانیم برای پیشرفت کشاورزی و کاهش هزینه‌ها و مصرف بهینه آب گام‌های مؤثری برداریم، گفت: از مهمترین مزایای کشت مکانیزه کاهش هزینه تولید و افزایش محصولات در واحد سطح است.

«محمد رضا یوسف نژاد» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شفت نیز در ادامه اضافه کرد: در سال زارعی جاری ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری این شهرستان معادل بیش از ۱۱ هزار هکتار از ۱۴ هزار و ۳۳۶ هکتار به صورت مکانیزه کشت می‌شوند.

گفتنی است، شهرستان شفت با داشتن ۲ بخش مرکزی و احمد سرگوراب، چهار دهستان جیرده، ملاسرا، چوبر، نصیر محله و ۱۰۲ روستا و ۱۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و بالغ بر ۱۴۳۳۶ هکتار اراضی شالیزاری دارد که در این زمین‌ها سالانه ۴۵ هزار تن برنج سفید تولید می‌شود.

کد خبر 6088504

دیگر خبرها

  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد