Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: رستمی تصمیم به تغییر وزن دارد اما هنوز برای من مبهم است که برای بازی های آسیایی این تصمیم را گرفته است یا خیر. در حال حاضر نفر اول تیم در وزن 94 کیلوگرم سهراب مردای است.

محمد‌حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا درباره آخرین شرایط تیم ملی وزنه‌برداری گفت: خدا را شکر شرایط تیم ملی خوب پیش می‌رود و وزنه‌برداران از اسفندماه به صورت مستمر در اردوها به سر می‌برند و رکوردهای خوبی هم ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم بر این است که پس از پایان رکوردگیری در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر اردوی سه هفته‌ای در ساری داشته باشیم و در این شهر تمرین داشته باشیم.

وی ادامه داد: پس از پایان اردوی تیم‌ملی در شمال، دوباره ملی‌پوشان اردوی خود را در کمپ تیم‌های ملی آزادی تا بازی‌های آسیایی برگزار می‌کنند. البته ما قرار بود در اریبهشت ماه اردویی در شمال داشته باشیم اما هماهنگی ها انجام نشد و آن اردو لغو شد.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری همچنین در مورد عملکرد ملی‌پوشان در اردوی تیم‌ملی گفت: در حال حاضر فقط بهداد سلیمی و سهراب مرادی حضورشان در بازی‌های آسیایی مسجل شده و مابقی وزنه‌برداران باید در رکوردگیری شرکت کنند تا عملکرد آنها را ببینیم و تصمیم لازم در مورد آنها گرفته شود. مجید عسگری در گروه B دسته 77 کیلوگرم رکورد 143 یک ضرب و 181 دوضرب را زد که وزنه‌های قابل قبولی بود. علی مکوندی هم در دسته 85 کیلوگرم عملکرد نسبتا خوبی داشت و رکوردهای هر دو این نفرشان در بازی‌های آسیایی شانس مدال آوری دارند. پیمان جان و محسن بهرام زاده نسبت به بقیه شانس کم‌تری برای حضور در بازی‌های آسیایی دارند. در حال حاضر ما روی 10 نفر نظر داریم که بعد از رکورد‌گیری تصمیم‌گیری می‌کنیم و هفت نفر را برای اعزام به بازی‌های آسیایی انتخاب خواهیم کرد.

برخواه در مورد اعلام ترکیب نهایی تیم‌ملی نیز گفت: بستگی به عملکردشان در رکوردگیری دارد و فقط بهداد سلیمی و سهراب مرادی فارق از عملکردی که در رکورد‌گیری دارند، قاعدتا در ترکیب تیم‌ملی هستند اما حضور اکثریت وزنه برداران در تیم ملی بستگی دارد در رکوردگیری چه کار کنند. بازی‌های آسیایی برای همه مهم است و ورزشکاران دوست دارند در این المپیک آسیایی بهترین مدال را بگیرند. ما هم در تلاش هستیم که عملکردمان نسبت به بازی های 2010 و 2014 به لحاظ مدالی بهتر شود. اما وزنه برداران هنوز به آن حدی که خودم توقع دارم نرسیده‌اند و امیدوارم در اردوهای بعد بهتر از این باشند.

وی در مورد کیانوش رستمی و تغییر وزن این وزنه‌بردار گفت: رستمی قصد دارد در وزن 94 کیلوگرم شرکت کند، بدون شک نفر اول ما در وزن 94 کلیوگرم سهراب مردای است. او در هفته اول رقابت های لیگ هم همه چندین رکوردشکنی داشت.‌ در مورد رستمی ما فعلا اظهارنظری نمی‌کنیم تا رکوردگیری بعدی انجام شود و بتوانیم عملکردش را بررسی کنیم. حقیقتا برای خود من هم هنوز مبهم است که برای بازی های آسیایی می‌خواهد تغییر وزن بدهد یا خیر. اما ظاهرا تصمیمی برای بازگشت به 85 کیلوگرم ندارد و بهتر است از خودش سوال کنید.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران همچنین در مورد وضعیت سعید علی‌حسینی گفت: متاسفانه سعید در این چندماه اخیر عملکرد خوبی نداشته و من از او راضی نیستم. البته او وزنه‌بردار بزرگی است و در مسابقات جهانی توانست بعد از این همه سال دوری بر روی سکو برود. با توجه به این شرایط ما فرصت را در اختیار او گذاشتیم تا در بازی‌های آسیایی عضو تیم‌ملی باشد. او دو هفته پیش در تمرینات 200 کیلوگرم یک ضرب و 220 کیلوگرم دوضرب وزنه زد اما این رکورد من را راضی نمی‌کند و باید تلاشش را بیشتر کند. البته سعید به نظرم شانس مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی را دارد اما در مسابقات جهانی با این نحو تمرین نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار این هفته تراکتور مقابل استقلال تاثیر زیادی در صدر جدول خواهد داشت و به نوعی مسیر قهرمانی را تعیین می‌کند. خصوصا اینکه در پایتخت نیز پرسپولیس به مصاف سپاهان خواهد رفت.

با این حال نکته مهم این است که باتوجه به پیروزی تراکتور در جام حذفی و نزدیکی این تیم به مراحل نهایی، شاید دو تیم پرسپولیس و سپاهان به عنوان مدعیان قهرمانی نگران بازی این تیم برابر استقلال باشند چرا که تراکتور دیگر امید چندانی برای قهرمانی لیگ ندارد و مسیر سهمیه خود را از جام حذفی دنبال می‌کند.

اما محمد نصرتی مربی تراکتور در این مورد نظر متفاوتی دارد: من به شما می‌توانم این را بگویم که قطعا بازی با استقلال ما بسیار راحت‌تر بازی خواهیم کرد. چون آن فشار شکسته شد.

وی افزود: درست است که بازی با استقلال خیلی مهم است و می‌تواند در تعیین رتبه‌ی ما برای حضور در آسیا موثر باشد. آن بازی هم مهم است و ما برای شاد کردن هواداران‌مان قطعا با انرژی و انگیزه کافی تمرینات را پیگیری خواهیم کرد و با حمایت هواداران، پر قدرت به میدان خواهیم آمد تا یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم.

کد خبر 847340 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود