Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پروژه آزادراه تهران-شمال، از برگزاری مناقصه قطعه ۳ آزادراه تهران- شمال تا ۳ ماه آینده خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، سیدبهلول حسینی درباره وضعیت پروژه آزادراه تهران-شمال، با بیان اینکه قطعه یک آزادراه در شرف تکمیل بوده و قطعه 2 نیز در دست احداث است، گفت: مناقصه‌ای برای ساخت قطعه 3 آزادراه تهران- شمال نهایت تا 3 ماه آینده برگزاری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در برگزاری مناقصه برای این پروژه بخش خصوصی در اولویت است؛ اما از ظرفیت سرمایه گذار خارجی نیز استقبال می شود.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی با وجود تحریم ها شاید برخی کشورها برای حضور در پروژه های عمرانی کشور خودداری کنند، تصریح کرد: این احتمال وجود دارد؛ اما بسیاری از سرمایه گذاران نیز بدون توجه به تحریم ها در پروژه های عمرانی حضور می یابند.

چینی ها برای حضور در پروژه آزاد راه تهران شمال محدودیتی ندارند

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: چینی ها برای حضور در پروژه آزاد راه تهران- شمال محدودیتی برای تحریم ها قائل نیستند و همچنان در این پروژه فعالیت دارند.

حسینی با تاکید بر اینکه منقطه 2 آزاد راه تهران شمال که مشمول 4 منطقه مجزا بوده در دست احداث است، گفت: تونل البرز که طولانی ترین تونل کشور است در این منطقه قرار داشته و با مشخص شدن پیمانکاران در این فاز عملیات عمرانی با سرعت در حال انجام است.

مدیر پروژه آزادراه تهران-شمال، یادآور شد: اگر مشکلی پیش نیاید منطقه 2 آزادراه تهران - شمال با 4 پیمانکار تا سال 1400 وارد فاز بهره برداری خواهد شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دواین جانسون اتهامات اخیرش را رد کرد؛ گمانه‌زنی از آینده راک در WWE

به تازگی اخباری درباره راک منتشر شده بود که طی آن منابع مختلفی مدعی بودند که او به موقع بر سر پروژه‌های مختلف خود چه در هالیوود و چه در WWE حاضر نمی‌شود. یکی از این گزارش‌ها راک را متهم کرده بود که همیشه بر سر صحنه فیلم‌برداری پروژه سینمایی اخیر خود با نام Red One با تاخیر حضور پیدا می‌کند.

طرفداری | گاومیش دنیای کشتی کچ به تازگی درباره این اتهامات به اظهارنظر پرداخته است و تایید کرده که به موقع برای حضور در تمرین پیش از بازی در شب اول رسلمنیا در ورزشگاه حضور پیدا کرده بود. راک در صفحه اینستاگرام خود تصاویری از پشت صحنه حضورش در ورزشگاه میزبان رسلمنیا را در ساعت‌ها پیش از شروع این رویداد به اشتراک گذاشت. راک همچنین از حمایت هواداران از او در رابطه با این حواشی تشکر کرد.

دواین اکنون در تلویزیون WWE حضور ندارد و درگیر تعهدات دیگری است که یکی از آنها پروژه سینمایی جدید او با نام The Smashing Machine به حساب می‌آید. او همچنان به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره TKO به شمار می‌رود.

چه زمانی راک به WWE برخواهد گشت؟

اگرچه چهارچوب زمانی تاییدشده‌ای برای بازگشت راک وجود ندارد، اما او نقشه‌های بزرگی برای بازگشت خود دارد. دواین جانسون در اپیزود راوی بعد از رسلمنیا به کودی رودز هشدار داد که هر زمان که برگردد، به دنبال کودی رودز خواهد رفت. یک زمان احتمالی برای بازگشت راک سامراسلم 2024 است که البته با توجه به برنامه سینمایی او ممکن است بسیار زود باشد، اما احتمال حضور این اسطوره WWE در فصل پاییز و زمستان بسیار بیشتر خواهد بود تا درگیری خود با کودی رودز را از سر بگیرد.

سروایور سریز 2024 و رویال رامبل 2025 ممکن است مقصد احتمالی این مین ایونت بزرگ باشند، اگرچه غول آخر به حضور در رسلمنیا 41 نیز امید دارد. گرچه راک هدف خود را بازی با کودی رودز عنوان کرده، اما نباید فراموش شود که هدف اولیه از بازگشت او به WWE چه بود. استوری لاین او و رومن رینز سرانجام باید شروع شود. چه در سال 2025 باشد و چه در 2026؛ همه در انتظار رویارویی این دو پسرعمو در آوردگاه جاودانگی هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • دواین جانسون اتهامات اخیرش را رد کرد؛ گمانه‌زنی از آینده راک در WWE
  • افزایش ۳۰درصدی نرخ عوارض آزادراه‌ها
  • افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور | نرخ جدید عوارض آزادراه ها را ببینید
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • نرخ عوارض آزادراه‌های کشور ۳۰ درصد افزایش یافت
  • ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران