Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: به مناسبت سی و هفتمین سالگرد فاجعه تروریستی هفتم ‌تیر ویژه مراسم بزرگداشتی با حضور پرشور مردم و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی در سراسر استان برگزار می‌شود. ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام احمد ملایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ششم لغایت دوازدهم تیرماه به عنوان "هفتۀ بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی" نامگذاری شده است که از جمله جنایات آمریکا و ایادی‌اش در این ایام می توان سوء‌قصد نافرجام به آیت‌الله‌خامنه‌ای در 6 تیرماه 1360 توسط گروهک تروریستی فرقان، بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران در هفتم تیر ماه 1360 توسط سازمان منافقین و به شهادت رساندن آیت‌الله بهشتی و 72 نفر از یاران ایشان، بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپیماهای جنگی رژیم بعثی عراق در هشتم تیرماه سال 1366 که به شهادت 110 نفر و مجروح شدن پنج هزار تن انجامید را نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به شهادت رساندن محمد کچویی رئیس زندان اوین در هشتم تیر ماه1360 و همچنین به شهادت رساندن آیت‌الله صدوقی نماینده امام خمینی (ره) و امام جمعه یزد در 11 تیرماه 1361 توسط اعضای گروهک تروریستی منافقین، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی وینسنس در 12 تیرماه 1367 که منجر به شهادت تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن هواپیما (66 کودک زیر 13 سال، 53 زن و 46 تن از تبعه کشورهای خارجی) شد از دیگر جنایات آمریکا در کشور ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: به مناسبت این هفته به ویژه سی و هفتمین سالگرد فاجعه تروریستی هفتم ‌تیر و شهادت مظلومانه 72 تن از یاران صدیق و وفادار امام راحل، به قافله ‌سالاری سید شهیدان انقلاب؛ شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی ویژه مراسم بزرگداشتی در ایام این هفته با حضور پرشور مردم و خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

ملایی تصریح کرد: ستاد برگزاری هفتۀ بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از عموم مردم شهید پرور و قدرشناس خراسان جنوبی دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و پرشور خود، ضمن زنده نگه داشتن نام و یاد و خاطره شهدای گرانقدر هفتم‌تیر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهیدان آن فاجعه تجدید میثاق کرده و باردیگر نقاب نفاق از چهرۀ کریه المنظر امریکای جنایتکار برداشته و جنایات ضد حقوق بشری آن را بیش از پیش آشکار کنند.

وی بیان کرد: مراسم محوری گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در بیرجند روز پنجشنبه هفتم تیر ساعت 10:30 صبح در مسجد امام حسین(ع) واقع در خیابان پاسداران برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد شهدای هفتم تیر در سایر شهرستان‌های خراسان جنوبی به شرح ذیل است.

شهرستان

تاریخ مراسم

ساعت مراسم

مکان مراسم

بیرجند

7 تیر

10:30 صبح

مسجد امام حسین(ع)

قائن

7 تیر

07:30 صبح

سالن ارشاد

فردوس

6 تیر

20:00

مصلی- آرامگاه مرحوم فردوسی پور

زیرکوه

6 تیر

20:00

مسجد فاطمه الزهرا(س)

خوسف

6 تیر

21:00

مسجد جامع

طبس

7 تیر

20:00

آستان مقدس حسین بن موسی الکاظم(ع)

نهبندان

7 تیر

20:00

مسجد چهارده معصوم

بشرویه

6 تیر

20:00

مسجد جامع

درمیان

8 تیر

11:00

مسجد محمد رسول ا...

سربیشه

7 تیر

10:00 صبح

مهدیه

سرایان

9 تیر

20:00

مسجد جامع

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد آدیگوزل زاده، اظهارکرد: درهفته‌های اخیر در راستای اجرای برنامه‌های "سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران"به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، اقدامات موثری صورت گرفته از جمله یادواره‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی  و دیدار با خانواده معظم شهدای دانشگاه که با مدیریت کنگره در سطح استان در حال اجرا است.
وی افزود: اقدامات مختلفی از قبیل ساخت یادمان شهدای استان در واحد تهران شمال، فضاسازی، دیوارنگارها، نصب عکس شهدا، نامگذاری اماکن به نام شهدا، تبلیغات شهری به مناسبت کنگره شهدا انجام و پیش بینی شده است.
این مسئول ادامه داد: به همین منظور هماهنگی‌هایی در خصوص ساخت تیزر تبلیغاتی اجلاسیه، تولید و پخش مستند روایی از شهدای استان تهران، ضبط مستند شفاهی خانواده شهدا و منسوبین و پادکست زندگینامه شهدا در دست اقدام است.
وی اظهار کرد: جلسات استانی با مجموعه اعضای دستاندرکار این کنگره بزرگ در حال انجام بوده و آمادگی لازم برای برگزاری "سومین کنگره دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران" در روز دهم خرداد وجود دارد.
دبیر دبیرخانه کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به برگزاری یادواره‌های شهدا در واحد‌های استان اشاره نمود و تأکید کرد: همچنین بخش زیادی از اسناد و آثار شهدا در راستای اجرای کنگره جمع‌آوری و مستندسازی شده و تعداد زیادی از زندگینامه‌ها و آثار شهدا تبدیل به کتاب شده است.  
آدیگوزل زاده تأکید کرد: پیش از این تولیداتی با محوریت شهدا شامل ابعاد مختلف زندگی و وصیت‌نامه‌های شهیدان تولید و در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است، البته با برگزاری این کنگره ۲۰ مستند از مجموعه ۷۰ شهیدگرامی، تولید و آماده پخش می‌باشد و به نحو ویژه‌تری تولیدات در حوزه شهدا استمرار می‌یابد.
وی گفت: تمامی ارکان و تولیدات کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، همچون دو دوره قبل با محوریت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام است  و این یکی از دستاورد‌های بزرگ کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی است.  
پیش از این نیز شورای سیاست گذاری  و کمیته‌های این کنگره از جمله کمیته مالی، فرهنگی، تدارکات و پشتیبانی، فناوری و فضای مجازی، روابط عمومی و تبلیغات، انتظامات و نظارت و بازرسی فعالیت خود را آغاز کرده اند. همچنین به زودی اهم فعالیت‌های کمیته اجرایی اعلام و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی