Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@12:05:29 GMT

مجمع عمومى شرکت بیمه ملت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۹۴۲۵۵

مجمع عمومى شرکت بیمه ملت برگزار شد

پول‌نیوز - بدین‌وسیله از کلیه سهامداران محترم یا نمایندگان قانونى آنان دعوت به عمل مى‌آید تا در جلسه مجمع عمومى عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت که راس ساعت 9 صبح روز سه شنبه مورخ 97/04/26 به نشانى تهران- خیابان شیخ بهایى جنوبى- شهرک والفجر- خیابان ایران‌شناسى- خیابان نهم- ساختمان شماره 2 سازمان مدیریت صنعتى برگزار مى‌گردد، حضور به‌هم رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سهامداران محترم یا نمایندگان قانونى آنان مى‌توانند از ساعت 8:30 همان روز با ارائه مدارك مربوط به مالکیت سهام و کارت شناسایى معتبر (کارت ملى)؛ و نمایندگان قانونى نیز با ارائه وکالت‌نامه یا معرفى‌نامه معتبر برای دریافت برگه ورود به جلسه به آدرس فوق مراجعه فرمایند.

دستور جلسه :
- استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونى و حسابرس مستقل در خصوص عملکرد سال مالى 1396
- بررسى و تصویب صورت‌هاى مالى، ترازنامه و حساب سود و زیان سال مالى منتهى به 1396/12/29
- بررسى و تصویب معاملات مشمول ماده 129 لایحه اصلاح قسمتى از قانون تجارت
- انتخاب بازرس اصلى و على البدل و حسابرس جهت سال مالى 1397 و تعیین حق‌الزحمه آنان
- تصویب میزان سود تقسیمى
- تصویب میزان پاداش اعضاى هیات مدیره
- تصویب حق حضور اعضاى غیرموظف هیات مدیره
- تعیین روزنامه کثیرالانتشار
- سایر مواردى که در صلاحیت مجمع عمومى عادى است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه ملت پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیات مدیره این باشگاه به توافق رسیدند.

طرفداری | 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیات مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیات مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری