Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشیرالحق عابدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال جاری بالغ بر ۳۳۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار به شهرستان قاین اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این میزان حدود ۱۲.۲ درصد اعتبارات استانی را شامل می شود، بیان کرد: از این میزان ۱۱ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال مربوط به اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قاین به سهم ۹۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریالی این شهرستان از اعتبارات سه درجه بودجه نفت و گاز اشاره کرد و گفت: امسال بالغ بر چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به اجرای طرح های هادی روستایی اختصاص یافته است.

سهم ۱۹۹ میلیارد ریالی از اعتبارات ماده ۱۸۰

عابدی ادامه داد: همچنین در سال جاری شش میلیارد ریال برای آبرسانی روستایی، ۱۶۵ میلیون ریال برای پایگاه های بسیج و یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای حوزه های علمیه شهرستان اختصاص یافته که این حجم اعتبارات از الزامات بودجه سال ۹۷ شهرستان است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این امسال بالغ بر ۱۹۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ به شهرستان قاین اختصاص یافته است.

فرماندار قاین با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های امسال شهرستان در سال جاری آسفالت جاده های روستایی نیمه تمام خواهد بود، عنوان داشت: به همین منظور امسال بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه ها در نظر گرفته شده است.

عابدی، احداث کتابخانه مرکزی شهرستان را یکی دیگر از پروژه های الویت دار شهرستان عنوان کرد و افزود: این پروژه نیز در برنامه بودجه امسال شهرستان بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعتبار گرفته است.

اختصاص ۲۴ میلیارد ریال برای آبرسانی روستایی

وی ادامه داد: همچنین امسال بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به منظور اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی روستایی، تکمیل پروژه های آبرسانی و مجتمع های آبرسانی شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار قاین با اشاره به اینکه در مجموع امسال اعتبارات استان به طور میانگین بالغ بر ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، بیان داشت: در سال گذشته حدود ۴۷۱ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان قاین اختصاص یافت.

کد خبر 4332307

منبع: مهر

کلیدواژه: تخصیص اعتبار بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شهرکرد شیراز مشهد خرم آباد بیرجند یاسوج مواد مخدر هفته قوه قضاییه تبریز کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد

میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: قانونی که برای تخصیص خودرو داخلی به ایثارگران در سال گذشته وضع شده بود امسال نیز تمدید شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: قانونی که برای تخصیص خودرو داخلی به ایثارگران در سال گذشته وضع شده بود امسال نیز تمدید شده است.

وی در گفت و گو با تسنیم گفت: البته هنوز جلسات و بررسی جزئیات با وزارت صمت و دیگر مسئولان مربوط برگزار نشده است اما امیدواریم تخصیص خودرو به مشمولان امسال زودتر از سال گذشته انجام شود. 

حقوق کدام یک از ایثارگران در سال 1403 افزایش داشت؟

گفتنی است سال گذشته شرکت ایران خودرو ، پژو 207 و شرکت سایپا خودرو شاهین اتومات و کوئیک را برای استفاده 10 هزار به این عزیزان واگذار کردند. 

این خودرو ها در سه مقطع در اواخر سال به جانبازان همراه با تسهیلات بانکی ارائه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز