Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی این مصاحبه، توصیف قدوس از لحظاتی که با تیم ملی ایران در جام جهانی سپری کرده را می خوانید.

طرفداری- سامان قدوس معتقد است ایران عملکردی تاریخی در جام جهانی 2018 ارائه کرد. وی همچنین از بازی برابر مراکش به عنوان بهترین خاطره اش از این تورنمنت یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت سوئدی aftonbladet، قدوس اظهار داشت:

در شرایط کنونی اصلاً ذوقی نداریم و من ناراحت هستم چون ما واقعاً در این گروه سخت نزدیک به صعود بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی‌ها تمام تلاشمان را کردیم اما این بار این تلاش‌ها کافی نبود. ما از عملکردی که داشتیم راضی بودیم و به نظرم بسیاری از مردم یا هواداران منتظر بودند تا ما موفق شویم. تمام تلاش خودمان را کردیم ولی این اتفاق رخ نداد.

وی افزود:

در این رقابت‌ها به همراه این تیم یک عملکرد تاریخی را از خودمان به جای گذاشتیم و ۴ امتیاز از این گروه سخت به دست آوردیم و حتی در یک قدمی صعود بودیم. ما تمام ایرانیان در کل جهان را خوشحال کردیم و همه آنها به ما افتخار کردند اما ما به خاطر اینکه صعود نکردیم همچنان عصبانی هستیم اما در چند روز آینده از سوی هواداران احساس افتخار زیادی به ما تزریق خواهد شد.

سامان قدوس در تمام ۳ بازی ایران فرصت چندانی برای بازی نداشت و مهاجم اوسترشوند تنها ۲۹ دقیقه به میدان رفت.

قدوس درباره این موضوع گفت:

برخی از امور واقعاً سخت است. شما می‌خواهید که زمان بیشتری را بازی کنید اما از این دقایقی که به من فرصت داده شد تا بازی کنم خوشحالم. در این دقایق کوتاه تمام تلاش خودم را کردم. مقابل مراکش عملکردم موفقیت آمیز بود و در بازی پرتغال نیز باعث شدم گل تساوی را مهیا کنم. این طبیعی است که شما می‌خواهید زمان بیشتری را بازی کنید و من از این موضوع خوشحال نیستم اما به تلاشی که کردم افتخار می‌کنم.

قدوس درباره اینکه در بازی با مراکش پایه گذار گل برتری ایران بود، گفت:

من هیچ فکری نداشتم تا آن را انجام دهم. من چنین کاری را از قبل انجام نداده بودم و فقط می‌خواستم که با توپ درگیر شوم و در آن زمان من توپ را گرفتم و به جلو حرکت کردم که روی من خطا کردند.

هافبک ریزنقش استرشوند ادامه داد:

خاطرات زیادی را از این جام جهانی دارم اما پیروزی مقابل مراکش بهترین آن است. چون ما برای اولین بار موفق شدیم به پیروزی برسیم و در این پیروزی من شریک بودم. نمی‌خواستم آن روز به پایان برسد.

هافبک تیم ملی ایران درباره رونالدو گفت:

او بازیکنی است که از کودکی برای من به منزله بُت بود و این باعث افتخارم است که مقابل او بازی کردم و این سفر کوتاه برای من تجربه خوبی بود تا بتوانم ستاره‌هایی که میلیون‌ها یورو از این راه کسب می‌کنند و تقریباً هر روز در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند را ببینم.

* کدام یک از این ستارگان برایت جذاب بود؟

بدون شک رونالدو چون از زمان کودکی برای من یک اسطوره بود و بعد از رونالدو تمام بازیکنان اسپانیا از اینیستا، ایسکو و سیلوا و ... در حالت کلی رو در رو شدن از نزدیک با آنها یک امر شگفت‌انگیز برایم بود.

* رونالدو را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

رونالدو در ابتدا با کمی خشم بازی را آغاز کرد ولی کم کم عملکرد خودش را بهتر کرد. اینکه مقابل او بازی کردم آرزوی من بود و این محقق شد.

* آیا با این ستاره‌های بزرگ صحبتی داشتی؟

نه؛ من از قبل برنامه داشتم تا پیراهن تمام آنها را بگیرم و از آنان درخواست کنم تا پیراهنشان را به من بدهند. من با هیچکدام از آنها صحبت نکردم و شما فقط می‌خواهید که از آن لحظه لذت ببرید.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد:

هواداران از سوئد و ایران به من لطف داشتند، من از سوی هواداران هر دو کشور پیام‌هایی داشتم، آنها بازی‌های من را دنبال می‌کردند و به خاطر این دوست داشتم که بیشتر بازی کنم و من واقعاً این هواداران را دوست دارم.

ستاره باشگاه اوسترشوند افزود:

این یک ماجراجویی غیرقابل وصف بود. تجربه‌ای که هرگز فراموش نمی‌کنم. ۳ بازی خیلی خوب را پشت سر گذاشتیم و هر بازی که انجام می‌دادیم انگار در داخل کشور خودمان بودیم که تعداد خیلی زیاد از هواداران در مکان مناسب ما را حمایت می‌کردند. بدترین چیز در تمرینات این بود که بین شما و هواداران دیواری بود و شما تنها صدای هواداران را می‌شنیدید که هر روز برای شما فریاد می‌زدند و آواز می‌خواندند. این یک احساس شگفت‌انگیز بود.

هافبک تیم ملی ایران عنوان کرد:

در روز بعد به اوسترشوند خواهم رفت تا با کیندربرگ، رئیس باشگاه صحبت کنم، در شرایط کنونی تیم اوسترشوند در کشور دانمارک اردو زده است به همین خاطر می‌خواهم با کیندربرگ صحبت کنم تا کمی زمان بگیرم و استراحت کنم.

* درباره آینده‌ات با اوسترشوند چه نظری داری؟

من همچنان با اوسترشوند قرارداد دارم و باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: باید برای رفع این مشکل اقدامی عاجل کنیم. متاسفانه خودروهای ما در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۲ لیتر بنزین می سوزانند که این میزان ۲ تا ۳ برابر بیشتر از میانگین جهانی است. - اخبار سیاسی -

غلامرضا شریعتی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره علت بروز ناترازی بنزین در کشور و راه حل هایی که می توان برای برون رفت از این شرایط به کار برد، اظهار داشت:  مشکل اصلی ما این است که خودروهای تولید داخل مصرف بسیار بالایی از بنزین دارند و این امر باعث بروز معضل ناترازی بنزین شده است.

واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت

وی ادامه داد: دولت باید خودروسازان را مجبور کند که در تولیدات خود اصلاحاتی انجام دهند و خودروهای با کیفیت تولید کنند، اما متاسفانه خودروسازان به دنبال اصلاح تولیدات خود و تولید خودروهای با کیفیت نیستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ما معتقدیم که بهترین راه کار برای بهبود ناوگان حمل و حمل در کشور در این شرایط که خودروسازان زیر بار اصلاح تولیدات خود نمی روند واردات خودروهای خارجی است.

شریعتی تصریح کرد: در حال حاضر سرمایه ملی کشور را به خاطر حمایت از خودروسازان داخلی از بین می بریم، امسال مجبوریم به میزان زیادی واردات بنزین انجام دهیم و این به معنای کسری بودجه بیشتر است.

وی با بیان اینکه مصرف بالای بنزین در خودروهای تولید داخل در ردیف اول متهمان ناترازی بنزین است، بیان داشت:  باید برای رفع این مشکل اقدامی عاجل کنیم. متاسفانه خودروهای ما در هر 100 کیلومتر 12 لیتر بنزین می سوزانند که این میزان 2 تا 3 برابر بیشتر از میانگین جهانی است.

شریعتی با تاکید بر اینکه باید از سرمایه ملی خودمان حفاظت کنیم، ادامه داد: علاوه بر بی‌کیفیتی خودروها، حجم بالایی از خودروهای فرسوده در سطح شهر در حال تردد هستند که این امر هم بر استفاده بیشتر از بنزین افزوده است.

عضو کمیسیون عمران بیان کرد: باید برای برون رفت از این شرایط اقدام به متنوع سازی سبد سوخت نیز بکنیم و از خودروهای برقی و هیبریدی هم در چرخه استفاده کنیم تا میزان  خودروهای استفاده کننده از بنزین کاهش پیدا کنند. همچنین ما باید به سمت استفاده از خودروهای دوگانه سوز  مثل سی ان جی و ال پی جی هم حرکت کنیم و به این وسیله از میزان مصرف بنزین در کشور بکاهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویوی پیک‌نیک‌طور هواداران بارسلونا در بازی برابر ژیرونا / فیلم
  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!