Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با نتایجی که تیم ملی در جام جهانی گرفت مسئولیت من در فدراسیون فوتبال بیشتر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی تاج بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از روسیه در جمع خبرنگاران گفت:

خیلی خوشحال هستم که تیم ملی توانست نتایج خوبی بگیرد و حالا مسئولیت من در فدراسیون فوتبال بیشتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان شنیده‌ام که علاوه بر حضور این همه جمعیت در اینجا خیلی از مردم به فرودگاه مهرآباد رفته‌اند و حتی در کمپ تیم ملی هم حاضر شده‌اند من هم از بازیکنان خواستم که به مردم احترام بگذارند و خوشحال می‌شوم که همین تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بتواند عنوان قهرمانی را به دست آورد.

مهدی تاج در خصوص اینکه با نتایجی که تیم ملی گرفته کی‌روش باید بماند، گفت:

کی‌روش که می‌ماند و من قبل از جام جهانی در تهران با او تفاهم کرده و در ترکیه با او تمام کردم. رقمی، عددی و… تعاملات صورت گرفته و امیدوارم کشور به نتیجه‌ای برسد که ما رسیده‌ایم. گذشته نشان می‌دهد که ما راه را درست رفته‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد:

ما راه را درست رفته‌ایم چون به حواشی توجه نکردیم و درصدد پاسخگویی برنیامدیم. همه را در خودمان نگه داشتیم و مردم به‌عینه دیدند که تیم ملی به چه نتایجی رسید. حالا هم تیم ملی باید آرامش داشته باشد و وقتی هفت هزار نفر ساعت ۴ صبح به فرودگاه می‌آیند خودش احساس خوبی به ما می‌دهد و نشان می‌دهد اولویت مردم تیم ملی است.

مهدی تاج تصریح کرد:‌

ما سال فوتبالی خوبی داریم و در انتهای امسال جام ملت‌ها در پیش خواهد بود. ما با تیم ملی نوجوانان به جام جهانی رفتیم و چهار گل به آلمان زدیم و در مسابقات ساحلی بهتر بودیم. امیدوارم در ادامه روند موفقیت‌هایمان بتوانیم عملکرد خوبی در جام ملت‌های آسیا و در نهایت صعودمان به مسابقات ۲۰۲۰ داشته باشیم. با صحبتی که با کی‌روش داشتم و با فضایی که شما خبرنگاران هم در آن قرار گرفته‌اید می‌توانیم جام ملت‌ها را فتح کنیم.

مهدی تاج تأکید کرد:

کاری که حالا کردیم باید در جام ملت‌ها انجام بدهیم همین کمپی که داریم بهترین هست و هواپیمای اختصاصی هم برای ملی‌پوشان گرفته شده در جام ملت‌ها هم باید همین شرایط اتفاق بیافتد و باشگاه‌ها همکاری کنند تا تیم ملی موفق شود.

مهدی تاج در خصوص شایعاتی که پیرامون بازی دوستانه با برزیل مطرح شده است، گفت:

سرمربی هر بازی بخواهد ما رایزنی می‌کنیم اما بازی با برزیل هنوز قطعی نشده ولی مراحل خوبی را طی کرده‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا کی‌روش قرار است تنها تا جام ملت‌ها در ایران بماند، گفت:

در مورد قرارداد او بعداً صحبت می‌کنم ولی قطعاً‌ تا جام ملت‌ها با هم خواهیم بود. فکر می‌کنم یکی از بهترین کارهایی که ما انجام دادیم تمدید قرارداد کی‌روش بوده و این یکی از افتخارات فدراسیون فوتبال است.

مهدی تاج در خصوص اینکه آیا اختلافات کی‌روش با مربیان باشگاه‌ها صحبت خواهد کرد یا خیر، گفت:

حتماً در این زمینه با مربیان باشگاه‌ها صحبت خواهم کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران رئیس فدراسیون فوتبال کیروش مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی

مدیر روابط بین الملل فدراسیون دوومیدانی از ثبت تقویم مسابقات قهرمانی کشوری ایران در فدراسیون جهانی دوومیدانی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی طهایی درباره ثبت مسابقات قهرمانی کشوری دوومیدانی ایران در تقویم فدراسیون جهانی اظهار داشت: برای کسب امتیاز باید تقویم سالیانه ایران را در فدراسیون جهانی ثبت می‌کردیم تا مسابقات ما رسمیت داشته باشد. سیستم تقویم جهانی به این صورت است که هر ورزشکاری یک امتیاز دارد و نتایج را معمولا براساس 5 مسابقه و بالاترین رتبه‌ای که در طول سال کسب کرده است، محاسبه می‌کنند. این امتیاز بر مبنای رنکینگی است که در مسابقه به دست می‌آورند و در آن مسابقه شرکت کرده‌اند.

حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران

 

وی افزود: این رنکینگ‌ها به این صورت است که از بالاترین رده یعنی او W که شامل مسابقات قهرمانی جهان و المپیک است، آغاز می‌شود و 370 امتیاز دارد و بعد از آن مسابقات لیگ الماس و آسیایی و منطقه‌ای در رده های DF، GF و ABCDEF برگزار می شود.

مدیر روابط بین الملل عنوان کرد: مسابقات F، دارا 15 امتیاز است و قهرمانی کشورها در رده ب قرار می گیرد و 100 امتیاز دارد. این سیستم رده بندی به این صورت است که از اول ژانویه سال 2023 فدراسیون جهانی اعلام کرد اگر مسابقه ای در تقویم جهانی ثبت نشود به تبع آن هیچکدام از نتایج ورزشکاران را نمی تواند ثبت کنند و این نتایج در نظر گرفته نمی شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه 6 ورزشکار شانس کسب سهمیه المپیک دارند و مدت زمان محدودی تا المپیک در پیش داریم، این ورزشکاران مجبور بودند تا در مسابقات مختلف شرکت کنند و امتیاز خود را ارتقاء دهند. برای شخص مطیعی سرپرست فدراسیون و معتمدی دبیر کل فدراسیون این موضوع به دغدغه تبدیل شده بود که چرا  مسابقات قهرمانی کشور ایران 100 امتیاز  دارد و با شروع سال میلادی که زمان ثبت آن بود در تقویم جهانی ثبت نشده است اما با پیگیری‌های فدراسیون وقت و رایزنی با فدراسیون جهانی، مسابقات قهرمانی کشور زنان که در 27 و 28 خرداد و مردان که در 7 و 8 تیر برگزار می‌شود، در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شد.

طهایی گفت: خدا را شکر این موضوع مورد تایید فدراسیون جهانی قرار گرفته‌ است تا بتوانیم در مدت زمان مقتضی مسابقات را برگزار کنیم و رکورد این رقابت ها را ثبت و امتیاز آن برای کسب سهمیه استفاده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • ترکیه: از تمام ابزار‌ها برای اعمال فشار به اسراییل استفاده می‌کنیم
  • ترکیه: از تمام ابزارها برای اعمال فشار به اسراییل استفاده می‌کنیم
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم