Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند – ایرنا- پروژه اقتصاد مقاومتی سامانه یکپارچه املاک کشور( سیماک) روز چهارشنبه در خراسان جنوبی با حضور معاون فناوری شرکت ملی پست ایران، مدیر دفتر مرکزی سیماک کشور و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار خراسان جنوبی روز چهارشنبه در این مراسم با تاکید بر تبیین دقیق موضوع این پروژه در استان گفت: باید به مساله آموزش در اجرای این طرح توجه جدی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجتبی علوی مقدم، کوتاه شدن پروسه پاسخگویی به مردم را مزیت مهم این طرح عنوان کرد و افزود: با اجرای آن نارضایتی مردم که ناشی از ناهماهنگی بین دستگاه هاست رفع می شود.
وی با بیان اینکه مدیریت واحد شهری یکی از الزامات در ارایه خدمت به مردم است اظهار داشت: مقدمه این امر در کشور فراهم شده ولی هنوز تا رسیدن به جایگاه اصلی فاصله داریم.
علوی مقدم با تاکید بر اینکه راه اندازی سیستم سیماک نباید به اشتغال و معیشت بخشی از جامعه صدمه وارد کند گفت: همکاری دهیاران، شهرداران و فرمانداران در اجرای طرح الزامی است.
وی ادامه داد: دستگاه هایی که استعلام را صادر می کنند و درگیر پروسه های طولانی هستند می توانند از این بستر استفاده کرده تا رضایت مردم جلب شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر ابلاغ ضمانت های قانونی اجرای این طرح یادآور شد: با مدیریت موثر این سامانه، خدمات با سرعت بیشتری در اختیار مردم قرار می گیرد.
سرپرست اداره کل پست خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: خدمت به مردم هدف همه ارکان نظام است.
علی الهامی با اشاره به سختی های ارایه خدمات سنتی در مقابل پیچیدگی های فناوری روز افزود: کلید حل این مساله پیاده سازی دولت الکترونیک و استفاده از مزایای بی شمار آن است.
وی با اشاره به افتتاح کارگاه مرکزی آموزش پروژه اقتصاد مقاومتی سیماک در خراسان جنوبی بیان کرد: پیش از این پروژه سیماک در 20 استان دیگر راه اندازی شده که امید است خراسان جنوبی نیز کارنامه موفقی در اجرای آن داشته باشد.
الهامی ، اجرای این پروژه را ماموریت اداره پست در خراسان جنوبی عنوان کرد و افزود: این امر یک کار بین دستگاهی است که تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها را می ‌طلبد.
9766 * 6054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سامانه سيماك اقتصاد مقاومتي خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان