Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی رصد آسیب‌های اجتماعی را یکی از اولویت های کاری جهاد دانشگاهی در این استان دانست.

به گزارش ایسنا، دکتر سید جعفر نظام‌دوست در جریان بازدید مدیرکل تبلیغات استان مرکزی از جهاد دانشگاهی و مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری این استان،  به شاکله‌خیریه مرکز مربوطه اشاره کرد و گفت: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی تلاش دارد که از نظر مالی فشاری به مراجعه‌کنندگان وارد نشود به شکلی که با وجود افزایش نرخ و قیمت‌ها در سال جاری روند کاهش نرخ خدمات در مرکز دنبال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت های جهاددانشگاهی در حوره علمی، پژوهشی و آموزشی اظهار کرد:  به دنبال تاسیس اولین پژوهشکده توسعه پایدار در استان مرکزی هستیم و در کنار آن، در حوزه پژوهش رصد آسیب‌های اجتماعی را به عنوان اولویت کاری خود پیگیری خواهیم کرد.

نظام‌دوست با اشاره به پنج آسیب اجتماعی مورد تاکید مقام معظم رهبری و تعامل جهاد دانشگاهی استان مرکزی با استانداری و دستگاه‌های مرتبط در این راستا بیان کرد: در راستای رصد آسیب‌هایی اجتماعی، مرکز دیده‌بانی فعال شده تا اقدامات موثر در این راستا شکل گیرد.

وی در خصوص اقدامات حوزه آموزشی جهاد دانشگاهی استان مرکزی عنوان کرد: در این زمینه با توجه به نیاز استان دوره‌های آموزشی مختلفی برپا شده و اخیرا دوره آموزشی کمک‌پرستاری، نسخه‌پیچی، کمک‌دندانپزشکی و ... برای ورود دانش‌آموختگان به بازار کار برگزار شده و رویکرد اثربخشی جهت اشتغال فارغ‌التحصیلان و کارآفرینی مورد توجه است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جهاد دانشگاهي مرکز ناباروری منطقه مرکزی ناباروري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل

به گفته مدیرکل راهداری جنوب استان سیستان‌وبلوچستان حجم خسارات واردشده به راه‌های اصلی و روستایی بیش از ۳ هزار میلیارد تومان است.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم