Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین محمودی در جلسه هماهنگی کمیته‌های هیات افزود: تلاش داریم با هماهنگی تمامی کمیته‌ها و هیات‌های فعال شهرستانی این لیگ را با کیفیت و کمیت مطلوبی از اواخر تیر ماه آغاز کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌های هیات برای جذب حامی مالی به منظور ایجاد انگیزه بیشتربرای تیم‌های حاضر در این لیگ، افزود:امیدواریم علاوه بر باشگاه‌های مشهد، حضور پر شور تیم‌های شهرستانی را نیز در دو بخش آقایان و بانوان داشته باشیم تا ضمن برگزاری لیگی پویا و خروجی فنی خوبی را در پایان مسابقات شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: برگزاری این لیگ ظرفیت خوبی برای استعدادیابی جودوکاران، ارزشیابی شهرستان‌ها و فعال و پویا کردن انگیزه و طراوت ورزشکاران، مربیان و داوران رشته جودو را به همراه خواهد داشت.

محمودی با اشاره  به استقبال پر شور علاقه‌مندان از کلاس‌های اوقات فراغت جودو در سطح باشگاه‌های مشهد و شهرستان افزود: امیدواریم در پایان تابستان بهره برداری خوبی در حوزه استعدادیابی از این کلاس‌ها داشته باشیم.

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی در خصوص مسابقات کشوری، اردو‌ها و دوره‌های آموزشی پیش روی رشته‌های جودو، جوجیتسو وکوراش و دفاع شخصی در استان خراسان رضوی گفت: تلاش داریم در سال جاری حداقل یک دوره مسابقات قهرمانی کشور را در یکی از رده‌های سنی مختلف میزبانی کنیم تا در رشته‌های تحث پوشش استان شور و نشاط بیشتر ایجاد شود.

گفتنی است در پایان این جلسه، احکام جدید هر یک از مسئولان کمیته‌های هیات استان به آنان اهدا شد.   انتهای پیام//ع.ع    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر

مدتی است در روستای منصوری از توابع شهرستان بجستان استان خراسان رضوی کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران کوچک برگزار می‌شود که شامل کلاس‌های آموزشی و توجیهی معنوی دختران کلاس سوم دبستان ابوذر منصوری همراه با قصه‌های قرآنی است.

این اقدام زیبا از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: مرادی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر