Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، رحمت الله قیصوری روز چهارشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: محدودیت منابع دولتی باعث شده که هم اکنون تعداد بسیار زیادی از پروژه های نیمه تمام در کشور وجود داشته و تکمیل آنها در کوتاه مدت با منابع دولتی امکان پذیر نباشد.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین ارزیابی ها در سراسر کشور ۷۶ هزار پروزه نیمه تمام در حوزه های مختلف وجود دارد که شرایط استان به نسبت سایر استان چندان نگران کننده نیست ولی هم اتکنون بیش از ۲۰۰ پروژه نیز در استان ایلام در این چارچوب قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: اکتفا به منابع دولتی باعث فرسوده شدن و زمانبر شدن اجرای پروژه ها شده و در کنار آن هزینه استهلاک را نیز بالا برده است.

قیصوری راهکار مناسب برای خروج از این وضعیت را واگذاری این پروژه ها به بخش خصوصی دانست تا هرچه سریع تر شاهد افتتاح آنان باشیم.

وی اضافه کرد: سالانه دولت باید ۴۷ هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح های نیمه تمام تخصیص ولی در شرایط کنونی تنها سالانه ۳ هزار میلیارد تومان اختصاص می یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام تاکید کرد: با این شرایط افتتاح هر پروژه به بیش از ۱۰ سال زمان نیاز دارد.

قیصوری از عموم مدیران اجرایی استان خواست با واگذاری این پروژه ها به بخش خصوصی ضمن کاهش تصدی گری دولت هزینه ها را نیز کاهش دهند.

901/900

رحمت الله قیصوری اقتصاد مقاومتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام

استاندار ایلام گفت: ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام اجرایی شده است و پیگیری مصوبات تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز - شنبه هشتم اردیبهشت‌- در نشست مصوبات رئیس جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از مصوبات اجرایی شد.

وی افزود: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که ۹۸ درصد اجرایی شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶,۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده است که میزان ۴,۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی، و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد، افزود: مدیران ادارات در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رئیس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید، پایگاه اورژانس انجیره با ۶۰ درصد پیشرفت باید سریع‌تر تکمیل شود.

استاندار ایلام افزود: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 748514

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام