Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@05:40:35 GMT

افتتاح سیماک در بیرجند

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۰۱۲۰۹

افتتاح سیماک در بیرجند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند   میرزایی، معاون فن آوری شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح سیماک در بیرجند افتتاح کارگاه آموزشی این سامانه با اشاره به اینکه خراسان جنوبی 21 مین استانی است که این کارگاه در آن افتتاح می شود، گفت: مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات میان دستگاهی دو بخش زیرساختی این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی با بیان اینکه مرحله اول اجرای این سامانه برگزاری کارگاه آموزشی برای دستگاه های مرتبط با ملک است، افزود: این کارگاه آموزشی با 500 میلیون تومان در استان تجهیز و آماده سازی شد .

وی گفت: این طرح با همکاری یک شرکت دانش بنیان طراحی و انجام شد و برای هر پرونده ملکی تنها یک پرونده مشترک تهیه و اطلاعات آن در شبکه ملی اطلاعات به اشتراک گذاشته خواهد شد.

معاون فن آوری شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران لازمه اجرای این طرح را همکاری و آموزش 28 دستگاه مرتبط باحوزه املاک و همچنین شهرداریها و دهیاری ها دانست و افزود: کاهش موازی کاری در بین دستگاه های حوزه ملک، قابل ردیابی بودن مراحل انجام پرونده در هر مکان، شفاف سازی در مراحل تشکیل پرونده و تحقق دولت الکترونیک در حوزه ملک از مزیت های این طرح است.

مدیرکل پست خراسان جنوبی پیش بینی کرد: طرح سیماک تا 9 ماه آینده در استان به بهره برداری برسد.

الهامی گفت: از امروز همزمان با افتتاح سامانه سیماک در استان، کارشناسان شرکت راه انداز این سامانه، کارشناسان پست را آموزش می دهند که پس از آن آموزش کارشناسان دستگاه های مربوطه و نیز جمع آوری داده ها و اطلاعات از نهادهای حرفه ای زیربط انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز در این مراسم یکپارچه کردن اطلاعات را شاخصه مهم این طرح دانست و گفت: دسترسی به اطلاعات صحیح در معاملات و همچنین صدور پروانه ساخت در کمترین زمان ممکن از مزیتهای این طرح است.

علوی مقدم در نظر گرفتن بخشهای مالی در این پروژه ، همسان سازی دستگاه های مرتبط با ملک و ابلاغ دقیق ضمانت های قانونی اجرای این طرح را از عوامل موفقیت این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور در بیرجند افتتاح شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد

سامسونگ تابستان امسال دستگاه‌های پوشیدنی جدیدی را معرفی خواهد کرد که احتمالاً هوش مصنوعی نقش مهمی در آنها ایفا می‌کند. تیم سلامت دیجیتال سامسونگ، اخیراً جلسه‌ای داشته است تا در مورد آینده هوش مصنوعی، دستگاه‌های پوشیدنی و نحوه بهبود سلامت کاربران توسط آنها صحبت کند.

در جریان این جلسه که در مرکز پزشکی سامسونگ برگزار شد، چندین عضو هیئت مشاوره سلامت غول کره‌ای، نظرات خود را در مورد دو موضوع اصلی به اشتراک گذاشتند. براساس گزارش SamMobile، توضیحات آنها حول محور نقش هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی حوزه سلامت بوده است.

پروفسور «میونگ جین چانگ»، مدیر مرکز تحقیقات هوش مصنوعی سامسونگ می‌گوید که داده‌های جمع‌آوری‌شده از دستگاه‌های پوشیدنی می‌تواند در زمینه مراقبت‌های بهداشتی و درک بهتر سابقه سلامتی بیماران مفید باشد. او معتقد است که هوش مصنوعی استخراج این اطلاعات از زندگی روزمره کاربران و ارائه اطلاعات دقیق به آنها را ساده‌تر می‌کند.

دکتر «مایکل بلوم»، متخصص قلب نیز توضیح می‌دهد که نظارت مستمر می‌تواند به ابزاری مهم در تشخیص زودهنگام و پیش‌بینی بیماری‌ها تبدیل شود. او می‌گوید که ساعت‌های هوشمند می‌توانند به پزشکان کمک کنند تا مسائل اساسی که در بروز بیماری‌هایی مانند فشار خون بالا و فیبریلاسیون دهلیزی نقش دارند را بهتر درک کنند؛ و هوش مصنوعی می‌تواند داده‌ها را به اطلاعات قابل‌مصرف تبدیل کند.

در نهایت، دکتر «دیوید کلونوف»، رئیس مؤسسه تحقیقات دیابت مرکز پزشکی Mills-Peninsula به سیستم نظارت بر گلوکز اشاره می‌کند که برای کنترل دیابت یک امر ضروری است. او می‌گوید نظارت بر گلوکز زمانی که با معیار‌های دیگری از جمله داده‌های خواب و فشار خون ترکیب شود، می‌تواند به ابزار قدرتمندی برای پزشکان تبدیل شود. با توجه به این مسائل، کلونوف اشاره می‌کند که ابزار‌های پوشیدنی مجهز به هوش مصنوعی می‌توانند «درک دقیق‌تری از سلامت متابولیک ارائه کنند و فرصت‌های مربوط به بهبود سلامت و تناسب اندام را ساده کنند.»

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد