Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محمودیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : ۱۹ نفر در پی وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری شب گذشته در تازه‌آباد مصدوم شدند.

وی گفت: بعد از زلزله‌ای که شب گذشته در عمق ۱۰ کیلومتری با شدت ۴.۸ در منطقه تازه‌آباد رخ داد، تیم مدیریت بحران استان به سرعت درصدد برقراری تماس با فرماندار و بخشدار مربوطه برآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودیان افزود: در همان لحظات اولیه جلسه مدیریت بحران تشکیل و مسئولان به منطقه وقوع زلزله مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در زلزله شب گذشته فوتی و تخریبی نداشتیم، گفت: البته ۱۹ نفر از مردم در موقع وقوع زلزله و هنگام خروج از منزل مصدوم شدند که اکثر آنان دیشب از بیمارستان ترخیص شدند.

محمودیان با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت آرامی در منطقه حاکم است، افزود: در حال حاضر مدیریت بحران استان و شهرستان در آماده باش به سر می برند و تدابیر لازم اتخاذ شده امیدواریم شاهد وقوع زلزله خاصی نباشیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

آماده باش مدیریت بحران استان کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان در جلسه ستاد بحران سمیرم گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶ نفر بر اثر غرق شدگی در منابع ذخیره آب این شهرستان جان خود را از دست داده اند .
منصور شیشه فروش همچنین در خصوص هجوم ملخ به مزارع استان هشدار داد و افزود: به همت جهاد کشاورزی ۲۵۰ هکتار از اراضی شهرستان سمیرم در مرز استان چهار محال و بختیاری برای جلوگیری از هجوم‌ملخ به مزارع سمیرم سم پاشی می شود.
شیشه فروش به صدور هشدار نارنجی هواشناسی نیز در پی ورود سامانه جدید بارشی به استان اشاره کرد و افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی تمامی اداره های خدمت رسان در راستای جلوگیری از خسارت ناشی از سیل آماده باش هستند .
وی گفت: براین اساس مراکز خدمات رسان به خصوص شهرداری ها و راهداری ها موظفند در خصوص بازگشایی دهانه پل ها، تقویت سیل بندها، آزاد سازی تصرفات جهاد کشاورزی و حفاطت از قنات ها اقدام کنند.
شیشه فروش به خسارت سیل هفته گذشته در استان نیز اشاره کرد و افزود: در پی بارندگی های اخیر به تعدادی از منازل مسکونی در روستاهای پادنا خسارت وارد شد که از بعد از ارزیابی و تایید بنیاد مسکن، خسارت آنها پرداخت می شود .
مدیر بحران استانداری اصفهان از پرداخت ۱۸۰ میلیارد تومان خسارت به کشاورزان در سال گذشته خبر داد و گفت : خسارت به کشاورزان تنها از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی پرداخت می شود که صندوق باید نسبت به پرداخت خسارت به کشاورزان سرعت ببخشد .
شهرستان سمیرم با شش شهر چهار بخش و ۱۲۰ روستا و ابادی در جنوب اصفهان واقع شده است

دیگر خبرها

  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • هشدار؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • هشدار مهم؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی