Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال تصادف یک دستگاه کامیون و یک موتورسیکلت در خیابان خاوران، یک زن که سرنشین موتورسیکلت بود جان خود را از دست داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ احسان مومنی  با اعلام خبر یک تصادف فوتی در جنوب شرق تهران اظهار کرد: ساعت 12:20 ظهر امروز وقوع یک فقره تصادف از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در مسیر شرق به غرب خیابان خاوران تقاطع هاشم آباد گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: پس از حضور همکاران در صحنه این تصادف مشخص شد، یک دستگاه کامیون کمپرسی و یک دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر برخورد کرده‌اند و متاسفانه سرنشین موتورسیکلت که یک خانم هم بوده به دلیل شدت جراحت وارده در محل جان خود را از دست داده است.

وی اضافه کرد: موتورسیکلت‌سواران باید توجه داشته باشند که استفاده از کلاه‌ایمنی و رعایت قوانین و مقررات و همچنین خودداری از حرکت در بین خودروها، از جمله مواردی است که باعث می‌شود تا پس از این شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تصادف تصادف مرگبار تصادف موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری لاین ورودی حاجی آباد به بندرعباس به یک دستگاه کامیون تانکر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران جهت بررسی با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه و تیم عملیاتی شهرستان خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم راننده کامیون دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی استان ارزش سوخت قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

کد خبر 6094703

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم