Web Analytics Made Easy - Statcounter

میز خدمت با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد نبش مدرس ۳ افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی، میز خدمت با حضور جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد نبش مدرس ۳ افتتاح شد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی پس از افتتاح، مراحل انجام کار را بررسی و دستور داد سریعتر نواقص احتمالی رفع شود و اظهار داشت: میز خدمت این اداره کل از امروز در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد آغاز به کار کرد تا از این پس سریعتر به درخواستهای مراجعه کنندگان رسیدگی شود امیدوارم همکارانی که در میز خدمت مشغول به خدمت رسانی مستقیم به ارباب رجوع شده اند با سعه صدر، خوش خلقی و در اسرع وقت نسبت به خدمت رسانی به ارباب رجوع اقدام نمایند و در صورتی که انجام خدمتی زمانبر می باشد مدت زمان انجام کار به صورت شفاف اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم ارباب رجوع، دستور موکد ریاست محترم جمهوری در اواخر خرداد ماه سال جاری، بخشنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تحقق منشور حقوق شهروندی و دولت الکترونیک میز خدمت در این اداره کل راه اندازی شد و سعی شده است در میز خدمت به تمامی درخواست ها و نیازهای مراجعان در کمترین زمان پاسخ داده شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: در حال حاضر در این مکان ۱۰ نفر از کارشناسان حضور دارند که در مجموع بیش از ۲۰ نوع خدمت و فعالیت فرهنگی هنری و قرآنی از جمله صدور مجوز ها " کانون های تبلیغاتی، موسسات فرهنگی هنری چند منظوره و تک منظوره، آموزشگاه های آزاد هنری، تبلیغات محیطی،اجرای برنامه های فرهنگی و استعلام اسامی بیگانه را ارائه می کنند و مراجعان بر اساس نیاز خود به این کارشناسان جهت دریافت خدمات مراجعه می کنند.

مروارید ادامه داد: همچنین از استقرار میز خدمت نشر در محل این اداره کل خبر داد و بیان داشت: میز خدمت نشر نیز در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از امروز مستقر شده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به این میز نسبت به دریافت خدمات اقدام نمایند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس اقتصاد دولت جام جهانی روسیه تیم ملی ایران سیاسی خبرگزاری شبستان اخبار دهه کرامت روزنامه های ورزشی راه اندازی میز خدمت اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان خراسان رضوی گرم می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، آذر رضایی در گفتگویی با بیان اینکه روند تدریجی افزایش دما از صبح امروز در خراسان رضوی آغاز شده است و دمای هوا در استان تا پایان هفته رو به گرمی می‌رود، اظهارکرد: این افزایش دما بین ۶ تا هشت درجه سانتیگراد است که در مناطق گرمسیر محسوس تر خواهد بود.

وی گفت: وزش باد از دیگر پدیده های جوی خراسان رضوی است که همانند روزهای گذشته در استان غالب است که این پدیده در ساعات بعد از ظهر در نواحی مستعد همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: از روز پنجشنبه هفته جاری نیز بارش های رگباری در مناطق مختلف استان آغاز می شود که در زمان مقرر اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

رضایی پور افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان با یک و داورزن با ۲۸ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی پنج تا ۲۰ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۱۷ درجه سانتیگراد است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین هفت تا ۲۰ درجه در نوسان خواهد بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900979

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد