Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست محاکم تجدید نظر خراسان رضوی در مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر در سبزوار گفت: قوه قضائیه  به عنوان نماد عدالت و پناهگاه مردم و محرومان وظایف سنگینی برعهده دارد که یکی از مهم‌ترین وظایف این نهاد ماندگاری و حفظ نظام جمهوری اسلامی در بُعد داخلی کشور پس از پیروزی انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت ‌الاسلام محمد میان بندی در این مراسم که با حضور جمعی از مردم و مسئولان در محل مسجد جامع سبزوار برگزار شد با تأکید بر ضرورت به کارگیری نیروهای متعهد و متخصص در سطوح مختلف کشور، ادامه داد: وجود این مدیران کارآمد مانع فساد و اختلاس‌های کلان مالی در کشور می‌شود و اعتماد مردم به ارکان کشور افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه سالانه حدود 17میلیون پرونده وارد محاکم قضایی می‌شود، گفت: این موضوع به معنای مجرم بودن مردم نیست بلکه حجم زیاد پرونده‌ها ناکارآمدی سیستم‌ها را نشان می‌دهد.

سرپرست محاکم تجدیدنظر خراسان رضوی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران وفادارش بیان کرد: دشمن با هدف سست کردن پایه‌های انقلاب، در هفتم تیر عاشورایی دیگر آفرید و با همدستی منافقان به گمان خود سر انگشتان حکومت را شکست تا انقلاب متکی بر آرمان های مستضعفان تضعیف شود.

حجت ‌الاسلام میان بندی افزود: اما به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی ایران به برکت نعمت ولایت فقیه، حضور مردم در صحنه و خون شهدا پایدارترشد .

وی تاکید کرد: باید دستاوردهای نظام به نسل سوم و چهارم انتقال یابد.

در پایان این مراسم از حجت الاسلام و المسلمین باغانی ( نماینده دو دوره مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی )که در حادثه 7 تیر مجروح و فرزندش شهید شده است به عنوان شهید زنده این حادثه تجلیل  شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی قوه قضائیه جمهوری اسلامی محاکم قضایی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، نماینده منتخب شهرستان‌های رشت خمام در این مراسم گفت: شهدای مدافع سلامت با ایثار و تلاش شبانه‌روزی جان خود را برای سلامتی و زندگی مردم فدا کردند، نام و یادشان در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد.
مهدی فلاح افزود: پرستاران در روز‌های سخت در کنار مردم بودند و آرامش و آسایش خود و خانواده هایشان را فدای سلامت آحاد مختلف جامعه کردند.
شهیدراحله روشنگر ۸ فروردین ۱۴۰۱ در اثر ابتلاء به کووید ۱۹، به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است