Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نشریه ورزشی مشهور برزیل، پاسخ کنایه پیشین تونی کروس به شکست برزیل مقابل آلمان را داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته آلمان با شکست مقابل کره جنوبی، در رده چهارم گروهش قرار گرفت و در کمال ناباوری از دور رقابت ها کنار رفت. همین موضوع به سوژه رسانه ها برای تمسخر یواخیم لوو و شاگردانش، پس از قهرمانی آنها در سال ۲۰۱۴ تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۲۰۱۴، آلمان در نیمه نهایی موفق شد ۷-۱ برزیل را شکست داده و با اقتدار راهی فینال شود. شکست ۷-۱ برزیل تا مدت ها باعث شده بود تا برزیلی ها مورد تمسخر دیگر فوتبال دوستان قرار بگیرند. تا جایی که تونی کروس برای تبریک سال ۲۰۱۷، از پرچم برزیل به جای دو عدد ۱ و ۷ استفاده کرده بود که از منظر برزیلی ها غیرقابل هضم بود.

حال با حذف آلمان از رقابت ها، یکی از نشریات مشهور برزیل به نام Lance، شوخی مشابهی با تونی کروس انجام داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تونی کروس تونی کروس تیم ملی فوتبال آلمان تیم ملی فوتبال برزیل جام جهانی 2018 هافبک آلمانی رئال مادرید محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر تیم ملی بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران جام جهانی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس مهدی طارمی لیگ قهرمانان آسیا کارلوس کی روش رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال تیم ملی ایران علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد

به گزارش ورزش سه، کریستوف دام در دوران سلطه بایرن مونیخ بر فوتبال آلمان با سبک خاص خود تیمی درخشان در لورکوزن ساخت تا موی دماغ بایرن در راه کسب عناوین قهرمانی شود. او پیش از ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی بایر لورکوزن نزدیک‌ترین فردی بود که می‌توانست با لورکوزن قهرمان آلمان بشود اما آنها در یک شب عجیب مقابل باشگاه اونترهاخینگ شکست خوردند و قهرمانی را به بایرن مونیخ واگذار کردند تا این درد همیشه همراه دام بماند.

دام در سال‌های بعد به دلیل استفاده از مواد مخدر دستگیر شد و شهرت و سابقه درخشانش در فوتبال آلمان را از دست داد. در حالی که او حتی آماده پذیرش هدایت تیم ملی آلمان نیز بود. این مربی که یک دوره بیماری را پشت سر گذاشته امروز در ورزشگاه بای آرنا استادیوم خانگی لورکوزن به عنوان مفسر مسابقه این تیم مقابل اشتوتگارت حاضر بود و به شدت مورد تشویق هواداران لورکوزن قرار گرفت.

این مرد ۷۰ ساله سابقه هدایت هر دو تیم اشتوتگارت و لورکوزن را بر عهده داشته است. جالب است بدانید که دام چند باری نامزد هدایت تیم ملی فوتبال ایران بوده و دستیار نزدیکش رولند کخ هم در زمانی سرمربی استقلال را بر عهده داشته است.

او در دورانی که سرمربی بایرلورکوزن هم بود دو شاگرد ایرانی داشت و مهدی پاشازاده و داریوش یزدانی دو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران برای ۲ فصل زیر نظر او کار کردند تا دام چندان هم با بازیکنان غریبه نباشد.

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا