Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم رباتیک IRC دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی به همراه کاروان علمی جمهوری اسلامی ایران با کسب 16 مقام شایسته در مسابقات جهانی ربوکاپ 2018 کانادا به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در مسابقات جهانی ربوکاپ 2018 که به میزبانی شهر مونترال کانادا و در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی برگزار شد، بهترین تیم‌های رباتیک از معتبرترین دانشگاه‌ها، مراکز و مؤسسات آموزشی دنیا در سطح بسیار بالایی به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات تیم رباتیک IRC واحد ایلخچی در فنی‌ترین و پیچیده‌ترین لیگ این مسابقات که لیگ ربات‌های فوتبالیست انسان‌نمای بزرگسال است، شرکت کرد و پس از رقابت سخت و نفس‌گیر در گروهی با حضور تیم‌هایی از کشورهای آلمان، ژاپن، چین و کره موفق شد به مرحله نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر دنیا صعود کند؛ به دلیل نزدیکی توان رقابتی، فنی و کیفی تیم‌ها و بالا بودن سطح مسابقات، تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی توانست مقام چهارم جهان را به خود اختصاص دهد.

تیم رباتیک IRC واحد ایلخچی تنها نماینده جامعه دانشگاهی ایران در لیگ ربات‌های فوتبالیست انسان‌نمای بزرگسال بود که با کسب این عنوان برگ زرین دیگری به افتخارات این مرز و بوم و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود.

مسابقات جهانی ربوکاپ 2018 کانادا از 28 تا 31 خرداد با حضور بیش از۴۰۰ تیم‌ قدرتمند از کشورهای ایران، آلمان، آمریکا، پرتغال، اتریش، چین، برزیل، هلند، ترکیه، مکزیک، ژاپن، کانادا، سنگاپور و ... برگزار شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا

در مراسمی نمایشگاه طرح صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال در محل دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا با حضور مسئولین  آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویدار کاریابی استان و با حضور بیش از ۶۰ واحد‌های صنعتی، تولیدی، صنایع غذایی و صنایع دستی به مدت ۳ روز دایر می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد