Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@00:27:38 GMT

رودخانه تجن در ساری یک قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۱۳۸۰۶

رودخانه تجن در ساری یک قربانی گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا باقری اظهار داشت:در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک مورد غرق‌شدگی در رودخانه تجن در حوالی یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان ساری گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، نوجوانی به نام "اکبر- ع " ۱۵ساله حین شنا در داخل رودخانه تجن دچار غرق‌شدگی شد و جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با هشدار به خانواده‌ها، عنوان داشت: با توجه به افزایش دمای هوا در روزهای اخیر و حضور جوانان و نوجوان برای شنا در دریا و رودخانه همواره مراقب آنان باشند تا دچار سانحه نشوند.

سرهنگ باقری به شهروندان و افرادی که قصد شنا در دریا رادارند، توصیه کرد: حتماً از طرح‌های سالم‌سازی دریا و در ساعات تعیین‌شده توسط مسئولان طرح‌ها که ناجیان غریق در آنجا حضور دارند برای شنا استفاده کنند و از حضور در مناطق ممنوعه شنا و در طول شب جدا خودداری کنند.

کد خبر 4333271

منبع: مهر

کلیدواژه: رودخانه علیرضا باقری نیروی انتظامی مازندران بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شهرکرد شیراز خرم آباد مشهد مواد مخدر بیرجند یاسوج هفته قوه قضاییه سانحه تصادف تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل و سرجنگلبانی سرخرود در راستای مقابله با قاچاق چوب، از کارگاه‌های چوب‌بری و مراکز دپو و خرید و فروش چوب بازدید کردند.

در جریان این بازدید سرزده، مأموران منابع طبیعی موفق به کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق شدند.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین مرحله از اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال بانوان
  • حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون: تنبیه آزارگر به جای قربانی
  • فلسطینیان از قدس تا رفح و نقب، قربانی جنایات صهیونیست‌ها
  • مازندران در دهه کرامت غرق در جشن و سرور می‌شود
  • توزیع 725 تن کود کشاورزی در ساری
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟