Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@11:54:51 GMT

نصری: تکواندو ITF ایران در جهان رشد خوبی داشت

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۱۴۶۷۸

نصری: تکواندو ITF ایران در جهان رشد خوبی داشت

سرمربی تیم منتخب تکواندو (ITF) ایران در چهار دوره مسابقات جهانی و آسیایی پیرامون تکواندوی آی تی اف گفت.

مهران نصری در مصاحبه با "ورزش سه" گفت: در سال ۲۰۱۵ یک هفته قبل از اعزام تیم به رقابت های جهانی بلغارستان انتخاب شدم که در آنجا کار استارت خورد و در سال بعد (5102) در ایتالیا کسب مقام نقره جهان، در سال ۲۰۱۵ در کره شمالی عنوان سرمربی تیم و کسب جایگاه سوم تیمی جهان، به تازگی در ۲۰۱۵مغولستان کسب دو مدال نقره انفرادی و کسب مقام سوم آسیایی را به همراه همه بچه ها بدست آوردیم که در تاریخ تکواندو (ITF) ایران بعد از  ۵۰ سال این مقام ها با تیم های من بدست آمد و خدا را از این بابت شاکرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نصری که سابقه کسب سهمیه المپیک را نیز دارد و همچنین مربی بدنسازی تیم ملی موی تای کشورمان نیز هست در رابطه با وضعیت تکواندو (ITF) ایران در جهان گفت: در حال حاضر تیم ایران در رده بندی جهانی رشد چشم گیر و قابل توجهی داشته و به تازگی قدرت های این رشته مثل روسیه و کره هم مغلوب بازیکنان ما شدند، در ایران تکواندو (ITF) علاقمندان زیادی دارد که با توجه به سازمانی نشدن این رشته مشکلات زیادی را داریم. من به نمایندگی از طرف خانواده تکواندو (ITF) ایران از تمام زحمت کشان این رشته مخصوصا جناب دکتر حسین فدا مالکی و همچنین دکتر مهرداد خرم تشکر بسیار ویژه دارم که همه جوره این رشته و نفرات اعزامی را حمایت کردند و در آخر از مسولین ورزش با توجه به مقام های کسب شده و همچنین با توجه با اینکه این رشته جزء رشته های پیشنهادی به بازیهای المپیک می باشد مورد توجه قرار گیرد.


مربی موفق اصفهانی تیم تکواندوی آی تی اف ایران در پایان گفت: این رشته بسیار جذاب است و آینده خیلی درخشان در پیش دارد امیدوارم با حمایت مردم و مسئولین به جایگاه واقعی این رشته دست پیدا کنیم.

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی جامعه جراحان ایران در تهران/ تبادل اطلاعات علمی

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل افشارفرد گفت: جامعه جراحان ایران همزمان با برگزاری چهل و پنجمین کنگره علمی سالیانه، چهلمین سالگرد تأسیس جامعه جراحان را نیز با افتخار اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه جامعه جراحان یکی از قدیمی ترین و عظیم‌ترین تشکل‌های علمی گروه پزشکی است و از سال ۱۳۶۳ فعالیت خود را با برگزاری کنگره‌های علمی سالیانه آغاز کرده، افزود: در کنگره امسال از مشارکت ۱۶ انجمن علمی و تخصصی برخوردار هستیم که برنامه‌های خود را طی هفته پیش رو در هشت سالن مختلف مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران اجرا خواهند کرد.

افشارفرد گفت: جامعه جراحان ایران نیز در سالن اصلی طی پنج روز برپایی کنگره برنامه‌های علمی متنوعی خواهد داشت که در این برنامه‌ها ۱۸ میزگرد (پانل) و چهار سخنرانی کلیدی اجرا می‌شود.

دبیر اجرایی جامعه جراحان ایران افزود: سعی شده موضوعات روز و مبتلابه رشته‌های جراحی، بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا همکاران رشته‌های مختلف فرصت تبادل نظر داشته باشند.

استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه انجمن‌های علمی در سالن‌های فرعی برنامه‌های اختصاصی و تعیین شده خود را با حضور اعضا اجرا می‌کنند، ادامه داد: امیدواریم برنامه‌های علمی کنگره امسال، موجب توجه ویژه و افزایش رضایتمندی همکاران رشته‌های مختلف قرار بگیرد.

دبیر اجرایی جامعه جراحان ایران با بیان اینکه امسال چهل و پنجمین کنگره علمی سالیانه جامعه جراحان ایران ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد، گفت: سال ۱۳۶۳ با همت بزرگان رشته‌های مختلف جراحی، جامعه جراحان ایران تشکیل شد و از آن زمان به طور سالانه یک کنگره بزرگ در تهران و یک کنگره میان دوره‌ای به همت شاخه‌های استانی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این کنگره تبادل اطلاعات علمی و تکنیک‌های جراحی میان همکاران جامعه جراحان در رشته‌های مختلف است، تاکید کرد: ضمن مطرح شدن مسائل علمی و پزشکی که در نهایت به نفع بیماران و جامعه خواهد بود، مشکلات جراحان کشور به ویژه جراحان جوان نیز مطرح خواهد شد.

افشارفرد گفت: جامعه جراحان ایران نماد جراحان کشور است و از تمامی همکاران در رشته‌های گوناگون جراحی تقاضا دارم در این همایش بزرگ شرکت کرده و توان علمی و اجتماعی خود را مطرح کنند.

وی در پایان گفت: ثبت نام برای کسب امتیاز بازآموزی این کنگره به صورت آنلاین برقرار است و روز کنگره نیز امکان ثبت نام وجود دارد ولی بهتر است همکاران هر چه سریع‌تر به طور آنلاین ثبت نام کنند.

کد خبر 6095623 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • مقام افغان: یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی
  • تروما چهارمین علت مرگ در دنیا
  • گردهمایی جامعه جراحان ایران در تهران/ تبادل اطلاعات علمی
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • دانشگاه شیراز آماده جذب دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • جهان در موقعیت حساسی قرار دارد/ عملیات وعده صادق در طول تاریخ ایران بی‌نظیر است
  • محصولات مازندران بازار خوبی در عمان دارد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود