Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@22:55:42 GMT

آخرین خبر ازوضعیت مهدی فخیم زاده

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۱۵۲۶۷

بهرام عطایی پزشک معالج مهدی فخیم زاده اعلام کرد که نوعی خونریزی خاص در مغز این بازیگر مشاهده شده که حجم اش زیاد نیست و امید است در ساعات یا روزهای آتی تأثیرات مثبت درمان دیده شود. ناطقان: بهرام عطایی پزشک معالج مهدی فخیم زاده در بیمارستان ایرانمهر تهران درباره وضعیت هوشیاری و جسمانی این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که دچار سانحه تصادف شده است، اظهار کرد: آقای فخیم زاده ۵ صبح به بیمارستان ما رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه اقدامات اساسی در بیمارستان چالوس انجام شده که جای دارد از دوستان حاضر در آن بیمارستان تشکر کنیم که در حد توانایی شان بهتری کارها را انجام دادند.

وی ادامه داد: آقای فخیم زاده در بدو مراجعه به بیمارستان ما کاهش سطح هوشیاری نسبی داشت. بررسی هایی در بیمارستان چالوس نظیر سی تی اسکن انجام شده بود و عمده مشکلی که در بررسی ها دیده شده وجود نوع خونریزی خاصی در مغز است که حجم اش زیاد نیست و نیاز به جراحی ندارد. به همین خاطر به آی سی یو منتقل کردیم که تحت مراقبت ویژه قرار بگیرد.


پزشک معالج مهدی فخیم زاده با بیان اینکه نیمی از پزشک های مختلف در جریان درمان این بازیگر با سابقه قرار گرفته اند، تأکید کرد: خوشبختانه در دیگر ارگان های بدن مشکلی خاصی مشاهده نشده و عمده ضایعه مغزی است.

عطایی اظهار امیدواری کرد تا در ساعات یا روزهای آتی نتایج مثبت درمانی که در حال انجام است، ظاهر شود. منبع: مهر برچسب ها: مهدی فخیم زاده ، وضعیت جسمانی ، درمان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مهدی فخیم زاده وضعیت جسمانی درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت

استاندار گیلان در گزارشی به رئیس جمهور از ‌آخرین وضعیت خسارات حریق امام‌زاده ابراهیم (ع) شفت گفت: در حادثه آتش‌سوزی این روستا ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در قالب ۱۲۰ ساختمان کامل تخریب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، اسدالله عباسی در گزارش ‌به رئیس جمهور درباره آخرین وضعیت خسارات حریق امام‌زاده ابراهیم (ع) شفت اظهار داشت: ‌طبق ارزیابی‌های اولیه انجام شده توسط بنیاد مسکن استان با همکاری دهیاری روستای امامزاده ابراهیم شفت در حادثه آتش‌سوزی این روستا 389  واحد مسکونی و تجاری در قالب 120 ساختمان کامل تخریب شده و نیاز به  بازسازی دارد و نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم (ع) از امروز آغاز شده است.

وی با ابراز خرسندی از دستور وزیر کشور در خصوص پرداخت تسهیلات به افراد آسیب دیده در حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت و حمایت دولت از این افراد افزود: یکی از مهمترین مباحث پیگیری موضوع پوشش بیمه ای آنها بود که ارزیابی ها انجام و کار تشکیل پرونده توسط کارشناسان بیمه نیز اتمام یافت تا پرداخت خسارت انجام شود.

استاندار گیلان ادامه داد: در این راستا، 118 واحد پوشش بیمه ای داشتند و تعدادی از خانوارها نیز بیمه نبودند،  لذا ارزیابی‌های نهایی از سوی متولیان بیمه از منطقه حادثه‌دیده امامزاده ابراهیم (ع) شفت انجام شده و به زودی روند پرداخت آغاز می‌شود‌.

وی با بیان اینکه خودروی آتش‌نشانی در امامزاده ابراهیم شفت مستقر بوده است، گفت: با هماهنگی استانداری گیلان در 2.5 سال گذشته همواره با توجه به گردشگرپذیر بودن امام زاده ابراهیم(ع) شفت، یک دستگاه ماشین آتش نشانی در آنجا مستقر بوده است.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده درباره عدم استفاده از خدمات اطفای حریق گفت: برای جبران عدم تکرار چنین حوادثی، مقرر شد در جذب نیرو برای آتش نشانی در روستای امامزاده‌ ابراهیم شفت برای انجام خدمات این بخش، اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم/ اقداماتی که حسین‌زاده بحرینی در مجلس یازدهم انجام داد
  • بعضی شوخی‌ها با جامعه پزشکی سلامت مردم را تهدید می کند
  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • هشدار؛ تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • تزریق این دارو فقط در بیمارستان انجام شود
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • تزریق سفتریاکسون فقط باید در بیمارستان انجام شود