Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حسن توتونکار قاضی دادگستری لاهیجان روز پنجشنبه در این مراسم که در مسجد جامع لاهیجان برگزار شد، گفت: سال گذشته 47 هزار پرونده در شهرستان رسیدگی و بیشتر این پرونده ها منجر به صدور حکم و مختومه شده است.
وی یادآور شد: در سال 96 سه باند سرقت منازل شهروندان در لاهیجان شناسایی و متلاشی شد که اکثر آنها غیربومی بودند و 15نفر از اعضای این باند که از استان های دیگر در این شهر مستقر و اقدام به یکصد مورد سرقت از منازل می کردند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در دادگاه های این شهرستان، از مجموع پرونده های مربوط به اختلاف های خانوادگی ، 407 مورد حکم طلاق صادر شد .
بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا در املش امام جمعه این شهرستان نیز در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر گفت: حفاظت و صیانت از اندیشه های شهید بهشتی ، وظیفه همه مردم است و باید گام در مسیر آن شهید عزیز بگذاریم.
حجت الاسلام محمد صفری قاسم آبادی جایگاه قضاوت را جایگاهی مهم خواند و ادامه داد: آبروی حکومت و نظام اسلامی، به عملکرد قاضی و قوه قضائیه وابسته است و باید بیشتر از گذشته در این خصوص، دقت صورت گیرد.
6029/7291/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام جمعه سرقت شهید بهشتی قوه قضائیه مسجد جامع جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود

به گزارش جماران؛ بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد