Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@06:16:03 GMT

ولايتي: ملت ايران دولت را حمايت مي کند

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۱۷۳۹۴

ولايتي: ملت ايران دولت را حمايت مي کند

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- مشاور مقام معظم رهبري در امور بين الملل گفت: امروز شاهد تحريم جمهوري اسلامي ايران توسط يک فرد عربده جو و عهد شکن هستيم اما ملت ايران دولت را در برابر تحريمها حمايت مي کند.

علي اکبر ولايتي عصر پنجشنبه در مراسم اهدا مدالهاي تيم روباتيک دانشگاه آزاد اسلامي به موزه آستان قدس رضوي در مشهد افزود: آمريکاييها فکر مي کنند ملت ايران تسليم خواهند شد اما ديري نمي پايد که ملت ما از اين سد هم عبور مي کند و ديگران را به شگفتي وامي دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: بي ترديد ايران قدرت نخست منطقه است که توانسته دست آمريکا و متحدانش را از منطقه با مدد محور مقاومت کوتاه کند. رئيس جمهور آمريکا بداند ملت ايران در برابر ياوه گوييهايش ايستاده و اتفاق کلمه اي که در کشور ما بوجود آمده بشارت دهنده موفقيتها در آينده است.
رئيس هيات امنا دانشگاه آزاد اسلامي در ادامه همچنين گفت: امروز دو ‌محور بر اساس فرهنگ اسلامي ايراني، انقلابي و پيشبرد علم مد نظر مديران دانشگاه آزاد است. يکي از مصاديق پيشرفت در علم توليد هوش مصنوعي است که از اين موفقيت مي توان براي رشد در حوزه اقتصاد مقاومتي و مقابله با تحريمها و تهديدهاي بين المللي استفاده کرد.
وي افزود: توليدات علمي ايران طي 40 سال گذشته 70 برابر شده و تعداد دانشجويان به پنج ميليون نفر رسيده است. اين نشانگر علم دوستي ملت ايران مي باشد که پس از ظهور اسلام اين مهم بروز بيشتري داشت و حاصل آن ظهور علمايي در جاي جاي کشور است.
توليت آستان قدس رضوي نيز در اين مراسم گفت: يکي از نکات مهمي که دشمن از ابتداي انقلاب در آن مي دميد مساله تبليغ و تلقين ناکارآمدي انقلاب است.
حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي افزود: با علم و فناوري مي توان کشور را پيش برد چنانچه در هشت سال دفاع مقدس به موفقيتهاي مختلف از جمله در حوزه هوا و فضا دست يافتيم.
وي ادامه داد: دانش و توانمندي خود را مقابل چشم بسياري از دانشگاههاي دنيا به نمايش گذاشتيد که نشانگر توانمندي اين کشور و وعده صدق مسئولان نظام به ويژه مقام معظم رهبري است که مي فرمايند `ما مي توانيم.`
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي نيز در اين نشست گفت: تلاش و برنامه ريزي دقيق منجر به رسيدن جوانان ما به اين مقامهاي جهاني شد و از طرف ديگر اين دانشجويان توسل خود به ائمه اطهار(ع) را به نمايش گذاشتند.
دکتر فرهاد رهبر افزود: اگر دو بال علم و ايمان نبود اين جوانان نمي توانستند به قله هاي موفقيت و ترقي دست پيدا کنند. جوانان ما در رقابت با دانشگاههاي برتر جهان که بودجه ها و امکاناتي به مراتب بيشتر داشتند `ما توانستيم` را به نمايش گذاشتند. اگر اين چنين روحيه اي در جمهوري اسلامي و دانشگاه آزاد اسلامي وجود دارد پس مي توان به مشکلات و مسائل جامعه پرداخت و آنان را رفع کرد چنانکه مطابق بيانات مقام معظم رهبري اين موفقيتها مي تواند منجر به توليد علم، ايجاد ثروت و اشتغال شود و به داد مردم برسد.
طي اين مراسم مدالها و کاپهاي تيم روبوکاپ دانشگاه آزاد اسلامي در مسابقات جهاني مونترال به موزه آستان قدس رضوي اهدا شد.
تيم دانشگاه آزاد اسلامي در آن مسابقات که از 28 تا 31 خرداد گذشته در کانادا با حضور 400 تيم از 40 کشور جهان در ليگهاي مختلف در دو بخش دانش آموزي و دانشجويي برگزار گرديد موفق به کسب 16 مقام برتر رقابتها، سه مقام نخست، سه مقام دوم و سه مقام سوم شد.
در مجموع تيم ام.آر.ال دانشگاه آزاد اسلامي به همراه تيمهاي دانش آموزي کاوش و مدرسه انرژي اتمي موفق به کسب نتايج برتر در بخشهاي روبات انسان نما، شبيه ساز امدادگر، امدادگر واقعي و روبات صنعتي شدند.
3221/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا، کاروان «بی واسطه» راهی دانشگاه آزاد اصفهان شده است. این قسمت به دنبال این سوال است که آیا دانشگاه‌های کشور می‌توانند از مقاله محوری فاصله بگیرند و خروجی‌های کاربردی برای کشور داشته باشند؟

مهمان این قسمت از برنامه «بی‌واسطه» دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است. این برنامه امشب ( شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت ساعت ۱۹  از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور