Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@14:20:44 GMT

فحاشی هواداران آمدنیوز به یک خبرنگار+تصاویر

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۱۸۳۶۳

نفیسه کوهنورد خبرنگار بخش فارسی بی‌بی‌سی رسانه‌ی سلطنتی انگلیس است که بیشتر مأموریتش، پوشش تحولات جنگی منطقه است. او با توجه به حوزه‌ی فعالیتش، از جزئیات مسائل منطقه اطلاعات بیشتری نسبت به سایر خبرنگاران این رسانه دارد. وی چند روز پیش با انتشار رشته توییت‌ها و ارائه‌ی استدلال‌هایی این تصور غلط که هزینه‌های کشور لبنان توسط جمهوری اسلامی ایران تأمین می‌شود را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این توییت‌های کوهنورد، تعداد زیادی ضدانقلاب‌، خودفروختگان و طرفداران کانال معاند آمدنیوز در فضای مجازی با الفاظ رکیک به او حمله کردند. این افراد همیشه به دنبال انحراف افکار عمومی هستند و می‌‌خواهند با دروغ‌پردازی و وارونه جلوه دادن حقایق، مردم را نسبت به نظام اسلامی بی‌اعتماد کنند. در این مورد هم با وجود اینکه مسائل مطرح شده در توییت‌های کوهنورد حقیقت داشت، آن‌ها سعی کردند با فحاشی این حقیقت را وارونه جلوه دهند.

این خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی در حساب توییتری‌اش به این فحاشی‌ها واکنش نشان داد.

کوهنورد در توییتر نوشت:

"کاربران خیلى محترم آمد نیوز با رکیک‌ترین فحشها و تهدیدها به خودم و خانواده‌ام به ایستاگرامم حمله کردند. همه ناسزاها جنسى بدون استثنا. چرا؟! چون نوشتم همه پول لبنان و حزب الله از ایران نیست. تهدید هم مى‌کنند که فرداى "آزادى " چنین و چنانت مى کنیم و پایت را نمى توانى به ایران بگذارى!"

"لطفا وقت بگذارید و قبل از فحش دادن و ماله کش گفتن و اینها کل رشته توییت را بخوانید. کسى نفى نمى‌کند و از ایران پول و سلاح به لبنان مى رسد اما برخى تصورها بخصوص درباره اینکه همه پول عشق و حال لبنانیها از ج ا مى آید هم غلط است."

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انگلیس پوشش رسانه لبنان جمهوری اسلامی ایران فضای مجازی نظام اسلامی پول حزب الله عشق خبرنگار فحاشی هوادران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا

تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران با شکست لبنان برای دومین بار به مقام قهرمانی قاره آسیا دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا که با حضور 32 تیم از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت آغاز ‌شده بود، ظهر امروز (یکشنبه - 16 اردیبهشت) با قهرمانی ایران به پایان رسید.

والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت

در دیدار فینال این مسابقات که در شهر روی‌اِت کشور تایلند برگزار شد، تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نویی) به مصاف نماینده نخست لبنان رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد و قهرمان قاره کهن آسیا شد.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در دو ست متوالی با امتیاز مشابه 21 بر 12 لبنان (الچبیب هادی - ابی کرم جاد) را شکست دادند تا والیبال ساحلی ایران برای دومین بار قهرمان زیر 19 سال آسیا شود.

اکبرزاده و قلعه‌نویی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک (انگوین هووآنگ لانگ - دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی - فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ - وانسون گوئن) را شکست دادند و به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.

تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران با شکست هنگ‌کنگ دو (وونگ هویی یو - لی هویفونگ) و نیوزلند دو (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی راه یافت و سهمیه جهانی گرفت و در مرحله نیمه نهایی نیز استرالیا یک را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

بدین ترتیب تیم ایران با کسب هفت برد متوالی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس
  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • واکنش سپاهان به بیانیه پرسپولیس: گستاخی بزرگی بود
  • سپاهان به پرسپولیس: نوشتن آن بیانیه گستاخی بزرگی بود
  • روایت مدیر تیم سپاهان از بانوان هوادار پرسپولیس؛ پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند