Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، علی اکبر ولایتی بعدازظهر پنجشنبه در مراسم اهدای مدال های تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی به موزه آستان قدس رضوی اظهارکرد: آنچه را که امروز شاهدیم پیشرفت در حوزه علم و فناوری کشور بوده که یکی از مصادیق آن هوش مصنوعی است.

وی افزود: خوشبختانه تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد در بین ۱۵۰ دانشگاه در کانادا مقام اول را کسب کرد و این نشان دهنده استعداد جوانان ایران است که در شرایط تحریم نیز کشور را به پیش می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشاور رهبر معظم انقلاب گفت: در طول تاریخ ما نشان دادیم که پرچمدار تمدن اسلامی بوده ایم و امروز بعد از پیروزی های مختلف ملت ایران شاهد تحرکات فردی عهد شکن در سطح بین المللی هستیم که می خواهد تحریم هایی به ملت ایران تحمیل کند ولی دولت و ملت در کنار هم علیه آمریکا و متحدانش می ایستند و با تبدیل علم به تکنولوژی کشور پیشرفت خواهد کرد. 

ولایتی گفت :چهل درصد سهم آموزش عالی کشور مربوط به دانشگاه آزاد است .تیم جدیدی که در این دانشگاه مستقر شده است دو هدف را دنبال می کند یک فرهنگ سازی براساس فرهنگ ایرانی،اسلامی و انقلابی بوده و دوم پیشبرد علم است. 

وی تصریح کرد: تولیدات مقالات نسبت به قبل انقلاب ۷۰ برابر شده است و تعداد دانشجویان ما از دویست هزار قبل انقلاب به پنج میلیون نفر رسیده و این همه به خاطر خاصیت علم جویی ایرانیان است.در طول تاریخ اگر بررسی کنید مشاهده می کنید از هر نقطه کشور چند ده عالم برجسته برخاسته اند. 

ولایتی بیان کرد: فضای که جمهوری اسلامی برای علم آموزی ایجاد کرد باعث شکوفایی استعداد های جوانان این کشور شد. آمریکا فکر می کند با تحریم ایران تسلیم می شود ولی ایران از این سد با پیروزی عبور خواهد کرد. 

وی تاکید کرد: ما به خودمان و توانمندی های جوانان مان تکیه می کنیم و دنیا را شگفت زده خواهیم کرد. در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران قدرت اول منطقه است و دست آمریکا و متحدانش را از این منطقه کوتاه کرده است و در آینده نزدیک شاهد شکوفایی بیشتر ایران نیز خواهند بود. 

مشاور رهبر معظم انقلاب گفت: آمریکا باید بداند ما مقابل رجز خوانی هایش ایستادگی خواهیم کرد و آنها شاهد پیشرفت ایران خواهند بود و اتفاق کلمه بشارت دهنده آینده درخشانی برای ایران خواهد بود و دانشگاه ازاد مصمم است نقش خود را در پیشرفت علمی کشور به بهترین شکل ایفا کند.

منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید علم‌الهدی درمورد وقایع دانشگاه‌های آمریکا؛ ببینید چطور استاد دانشگاه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید احمد علم‌الهدی، روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان عقیدتی سپاه خراسان رضوی افزود: اینها نشانه‌های صادق همان افولی است که از سال‌ها قبل، رهبر معظم انقلاب وعده آن را داده بودند و اکنون نشانه‌های تصدیق این وعده صادق بر همگان آشکار می‌شود.

بنابر روایت ایسنا، وی با بیان اینکه سال‌هاست که غرب ادعای دموکراسی دارد، افزود: حالا ببینید همین دموکرات‌ها چطور استاد دانشگاه را روی زمین می‌کشانند، مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و داخل ماشین می‌اندازند در حالیکه نه‌ فقط چشم ملت ایران بلکه نگاه همه مردم دنیا به دانشگاه‌هایشان دوخته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: تصویر جامعه ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دقیق‌ترین مصداق تشابه با همان واقعه احزاب است تا جایی که شما در سال‌های اخیر به چشم می‌توانستید ببینید کسانی بودند که شاید حتی سوابق درخشان انقلابی هم داشتند اما در مقابل ساز و برگ اردوگاه دشمن به صرافت افتادند تن به سازش دهند، مذاکره کنند و تسلیم شوند.

وی ادامه داد: در مقابل این افراد، دسته دیگری بودند که ایستادند و در صدر آن‌ها رهبر معظم انقلاب بود. اینها همان کسانی بودند که گفتند «وَ صَدَقَ الله وَ رَسوله» و تا به امروز نیز همه کار نظام و اسلام و انقلاب و کشور را با همین مبنا به پیش برده‌اند.

علم الهدی با بیان اینکه در عرصه تبلیغ و تبیین باید ابتدا به سراغ خودی‌ها برویم، افزود: برادران سپاه و توده اقشار مختلف بسیج، ۲ بستر مستعد کار فرهنگی هستند. مجامع خانوادگی، پاتوق‌های صمیمانه، اینها فرصت‌هایی است که می‌توان خیلی از مسائل فرهنگی و برنامه‌های تربیتی را به کمک خلوص ذاتی این فضا نهادینه کرد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901806

دیگر خبرها

  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • اظهارات جدید علم‌الهدی درمورد وقایع دانشگاه‌های آمریکا؛ ببینید چطور استاد دانشگاه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است