Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین:استاندار خراسان رضوی در دیدار با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای تدوین آیین نامه موسیقی خراسان رضوی با هدف مشخص شدن روال کار هنرمندان اسلامی افزود: براساس تصمیم شورای فرهنگ عمومی استان که ریاست آن برعهده نماینده ولی فقیه است، آیین نامه موسیقی با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای بخش های مختلف فرهنگی استان تنظیم و اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش صداوسیما ، رشیدیان گفت:با تنظیم این آیین نامه، هنرمندان برای استفاده از موسیقی در استان دچار سردرگمی نمی شوند و روال کار برای آنان مشخص خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه گفت: این استان به سبب وجود آستان مقدس حضرت رضا (ع) ظرفیت های بالقوه ای در حوزه گردشگری، زیارتی و فرهنگی بویژه در سطح بین المللی دارد که تلاش شده است این بخش از دیدگاه های مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

رشیدیان افزود: امام رضا (ع) امام علم، آگاهی و تعامل و گفت و گو بودند، رافت و مهربانی امام هشتم (ع) مظهر عقلانیت است و فرهنگ رضوی این ظرفیت را دارد که مدارا و تعامل را در جامعه نهادینه کند.

وی با اشاره به وجود محبان اهل بیت (ع) در کشورهای آفریقایی و اشتیاق آنان برای زیارت حرم مطهر رضوی گفت: از طریق تعامل و ارتباط با کشورهای مسلمان درصدد برآمدیم مشکل حمل و نقل زائران خارجی از کشورهای دور مانند آفریقا را حل کنیم.

رشیدیان همچنین با اشاره به ظرفیت بالای کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار امیدواری کرد که با تعامل و ارتباط بین استانداری خراسان رضوی و این کمیسیون، بتوان از ظرفیت های فرهنگی برای توسعه زیارت بهره بیشتری برده شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در این یادواره گفت : امام صادق (ع) به عنوان پیشوای راستگویان در جهان بین اهل معرفت شناخته شده است و جوانان باید بکوشند که با صداقت، راستی  ودرستی، امانتداری  و عدالت خواهی پیرو این امام باشند و پیرو واقعی بمانند

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی خطاب به کسانی که در خصوص انقلاب اشتباه محاسبه می‌کنند گفت :  انقلابی بمانید و انقلابی بیندیشید و از قطار انقلاب پیاده نشوید و از آن فاصله نگیرید که پشیمان خواهید شد و این پشیمانی دیگر برایتان سودی نخواهد داشت

این یادواره به همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، اداره آموزش و پرورش،حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و شورای اسلامی و شهرداری شهر خرو و با حضور مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد موسی بن جعفر (ع) خرو برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جای خالی «عیسی قلی‌پور» همیشه احساس می‌شود/ تشییع «بخشی» در زیر باران و درسی که مردم به مدیران فرهنگی دادند
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • «گل‌غلتان» آیینی زیبا با عطر مدهوش‌کننده گل محمدی
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • پیکر آخرین خنیاگر خراسان در خاک آرام گرفت
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی
  • در فقدان خاموشی یک صدای ناب از موسیقی شریف خراسان