Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای‌نیوز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که درباره درگیری‌ها در اوکراین و بحران سوریه، در نشست برنامه‌ریزی‌شده با همتای روسی خود «ولادیمیر پوتین» در هلسینکی گفت‌وگو خواهد کرد.

ترامپ در گفت‌وگو با خبرنگاران، تصریح کرد که در این نشست همچنین مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را مطرح خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های آمریکایی همچنین گزارش دادند که ترامپ تلاش می‌کند به توافقی درباره شروط عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی از سوریه، و به‌ویژه از مناطق نزدیک به مرزهای مشترک با اردن، دست یابد.

رسانه‌های عبری‌زبان نیز مدعی شدند ترامپ در دیدار با پوتین، که ماه آینده میلادی در هلسینکی برگزار خواهد شد، از یک مبادله سخن خواهد گفت که بر اساس آن، ماندن «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه در قدرت در مقابل «اخراج نیروهای ایرانی از سوریه و خروج نیروهای آمریکایی از سوریه» تضمین می‌شود. هر چند بعید است پوتین قادر به اخراج نیروهای ایرانی از سوریه شود.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ترامپ و پوتین ترامپ و هلسینکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با اکثریت آراء پیروز شد، امروز سه‌شنبه با ادای سوگند در مراسم تحلیف در کاخ کرملین، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.

تاریخچه آیین برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری که امروز در کرملین برگزار شد، به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این سنت در سال ۲۰۲۴ نیز با حضور شماری از مقامات برجسته روسیه، قضات و اعضای پارلمان این کشور ادامه یافت. براساس اعلام دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده بودند.

پوتین که در انتخابات ماه مارس با کسب ۸۷.۲۸ درصد آراء، قاطعانه به پیروزی رسید، ساعاتی پیش با ادای سوگند، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری‌اش را شروع کرد.

کد خبر 6099597

دیگر خبرها

  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد