Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش ایکنا از اردبیل، سعید بیابانکی، نویسنده کتاب مهمان خراسان، روزگذشته هشتم تیرماه در جمع اعضای کودک کتابخانه مرکزی اردبیل گفت: برگزاری جشنواره سراسری با مضامین معنوی و اعتقادی فرصت مناسبی برای آشنایی قشر های مختلف با مبانی فکری و اعتقادی و فضائل اخلاقی و دینی معصومین برای قشر های مختلف فراهم می آورد،
نویسنده کتاب مهمان خراسان ضمن ابراز خرسندی از انتخاب این کتاب به عنوان منابع هشتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی خاطر نشان کرد؛ کودکان با خواندن داستانهای این کتاب و تصویر سازی ذهنی همراه با خلاقیت از مضامین این داستانها، ضمن تقویت روحیه خلاقیت و تصویرگری با زوایای زندگی آن امام رئوف بیشتر آشنا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توجه ویژه به کودکان در جشنواره رضوی را بسیار تاثیر گذار دانست و افزود؛ این امر در زندگی آتی کودکان و انتخاب مسیر زندگی و تعالی فکری و فرهنگی آنان نقش بسزایی دارد.
این نویسنده برجسته کشور در جریان بازدید از بخش گنجینه آثار نویسندگان استان اردبیل گفت: گرد آوری این آثار در کتابخانه مرکزی اردبیل می تواند منبع مناسبی برای پژوهشگران به منظور شناسایی اهالی قلم و بهره برداری از آثار علمی آنان محسوب شود.
بیابانکی همچنین با حضور در بخش الکترونیکی جشنواره کتاب خوانی رضوی کتابخانه مرکزی، توجه به همه سطوح سنی در این جشنواره را از نکات قابل توجه دانست و افزود؛ با اجرای این طرح که به صورت خانوادگی و برای سطوح سنی کودک، نوجوان، بزرگسال و به صورت مکتوب، اینترنتی و نقاشی برگزار می شود موجب ایجاد انگیزش بیشتر برای قشر های مختلف مردم جهت شرکت در جشنواره رضوی خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فرهنگی اردبیل جشنواره رضوی فضائل اخلاقی قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با هدف آشنایی دانش آموزان با شغل‌های مختلف نمایشگاه آشنایی با مشاغل مختلف در گچساران برپا شد
جمالی افزود: این نمایشگاه‌ها با هدف کمک به دانش آموزان برای آشنایی با حرفه و شغل‌های مختلف در همه مدارس استان برپا می‌شود.
وی ادامه داد: امسال در ۶۰ آموزشگاه استان نمایشگاه آشنایی با مشاغل برپا شده است.

دیگر خبرها

  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب