Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه کشور با رقابت ۶۱ چابکسوار و با حضور سردار آزمون در مجموعه سوارکاری شهرستان بندرترکمن برگزار شد. ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ استانها گلستان نظرات

حکیم ایگدری دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرترکمن اظهار داشت: هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه کشور شامگاه جمعه با شرکت 61 چابکسوار و سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در مجموعه سوارکاری شهرستان بندرترکمن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه 61 راس اسب در 6 دور به مسافت یک‌هزار متری با هم رقابت کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تصریح کرد: متین جرجانی با اسب آی گل جرجان در دور نخست، کمال دلیجه عطا با اسب بنیتا گل، نادر صالح‌پور با اسب ترنادو و ستار مهرانی با اسب آی‌گل به ترتیب مقام نخست دورهای دوم تا چهارم را از آن خود کردند و در دور پنجم و ششم این رقابت‌ها نیز به ترتیب عبدالرحیم آرمیده با اسب اوسین بولت و پیمان قلرعطا با اسب ویوابوی مقام های نخست را کسب کردند.

ایگدری اظهار کرد: در پایان این هفته از رقابت‌ها به مالکان، چابکسواران و مربیان برتر بیش از 788 میلیون و 250 هزار ریال جایزه نقدی اهدا شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان  تصریح کرد: هفته سوم کورس سوارکاری تابستانه کشور در بندرترکمن هفته آینده برگزار می‌شود.

ایگدری با بیان اینکه در مسابقات کورس تابستانه اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد با هم رقابت می‌کنند، تاکید کرد: در فصول مختلف مسابقات سوارکاری در پیست‌های سوارکاری شهرستان‌های آق قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس در استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

R41471/P1486/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس اداره ورزش و جوانان سلماس گفت:این مسابقات  با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی و فراهم کردن موقعیتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت و در کنار هم بودن خانواده‌ها برگزار می‌ شود.

اسماعیل پور گفت:  مقرر است مسابقات اسب‌دوانی و جشنواره شوی اسب شمالغرب کشور در آینده نزدیک در شهرستان سلماس برگزار شود.

او  افزود:  تمامی سوارکاران می‌توانند در این مسابقه و جشنواره شرکت و علاقمندان و خانواده‌ها نیز از آن دیدن کنند.

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس