Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایکنا، کتاب «هم حسینی بود و هم بهشتی» نوشته مهدی آقایی و «سرچشمه» نوشته یعقوب توکلی درباره زندگی و خاطرات و اندیشه‌های آیت الله شهید دکتر بهشتی از سوی دفتر نشر معارف قم منتشر شده است.

نویسنده در این کتابچه پس از ارائه شرح حالی کوتاه از شهید دکتر آیت الله «سید محمد حسینی بهشتی» به بازنویسی خاطرات ایشان پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خاطرات دوران کودکی، نوجوانی، جوانی و ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری، ازدواج، فعالیت‌های انقلابی، اندیشه‌های سیاسی، شهادت و... مورد توجه قرار گرفته است. در پایان نیز سخنانی از شهید بهشتی در موضوعات مختلف به نثر در آمده است. یادآور می‌شود، برای هر خاطره در کتاب عنوانی انتخاب شده که برخی از آنها عبارتند از: «عطر یاس»، «اندرونی»، «هزار شیلنیگ»، «گروه سوم»، «بهشتی بازیگر!» «خلأ قدرت» و....

چاپ دوم این کتاب در ۱۰۸ صفحه، قطع خشتی، تیراژ ۵۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۰۰۰ تومان عرضه شده است.

سرچشمه، داستانی درباره زندگی شهید بهشتی

«بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد، به خاطر این‏که در دوران زندگی ‌‏اش کسی به عمق و والایی شخصیت این مرد پی نبرد... شهید بهشتی واقعاً یک انسان برجسته ‌‏ای بود در همه ابعاد...» اینها سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی است درباره سیدالشهدای انقلاب و این کتاب با روایتی داستانی تلاشی است برای رفع مظلومیت از چهره این شخصیت برجسته انقلابی و اسلامی معاصر.

این کتاب با روایت داستانی، حجم کم و صفحه‌‏آرایی جذاب، برای همگان خواندنی و قابل استفاده است. چاپ دوم کتاب «سرچشمه» در ۱۲۰ صفحه، قطع پالتویی، تیراژ ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۳۰۰۰ تومان منتشر شد.

برای تهیه این دو کتاب به فروشگاههای پاتوق کتاب سراسر کشور یا سایت پاتوق کتاب ketabroom.ir و سایت پاتوق کتاب فردا www.bookroom.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: نشر معارف شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد کتاب مویه های آمو

پنجمین همایش ادبی از بلخ تا نیشابور به همت انجمن ادبی خانه مولانا و حوزه هنری استان قم با رونمایی و نقد کتاب مویه‌های آمو اثر سیدسکندر حسینی بامداد در سالن مهر حوزه هنری قم برگزار شد.

این همایش با حضور شاعران و نویسندگان ایران و افغانستان و با هدف شناخت بهتر و عمیق‌تر شعر امروز افغانستان برگزار شد.

در این همایش حسین محمدی مبارز، طهماسبی خراسانی‌ و سید حسین فصیحی با اجرای سیدعلی نقیب به نقد و بررسی مجموعه شعر مویه‌های آمو پرداختند.

منتقدین به کشف مضامین و خلق آثار موفق در زمینه‌های مختلف آیینی، اجتماعی و عاشقانه، سلیس بودن و به‌روز بودن زبان، بلخ‌گرایی و هویت تمدنی، انتخاب درست واژگان در شعر و انتخاب مناسب عنوان کتاب و تناسب آن با سروده‌های اجتماعی و عاشقانه اشاره کردند.

در این محفل ادبی سیده تکتم حسینی، احسان‌الله بدخشانی، شفیق صادقی، اعلا امیری، مژگان فرامنش، اسحاق ثاقبی داراب، معصومه جمالی، مجتبی خرسندی و سید سکندر حسینی بامداد (نویسنده مجموعه شعر مویه‌های آمو) شعرخوانی داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نقد کتاب مویه های آمو
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول