Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان بابیان اینکه کاشت برنج امسال در لرستان بی‌سابقه بوده است گفت: افراد بحران‌ساز که عامل ورود غیربومی‌ها به استان جهت توسعه کاشت محصولات آب‌دوست بوده‌اند شناسایی و با آن‌ها برخورد می‌شود. ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، رضا میرزایی صبح امروز در جمع خبرنگاران از کاشت بی‌سابقه برنج در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: از همه ظرفیت‌ها ازجمله اطلاع‌رسانی و توجیه کشاورزان در راستای بحران آب استفاده‌ شده و اخطاریه برخورد قضایی ابلاغ و جلسات شورای حفاظت از منابع آب برای جلوگیری از کاشت محصولات آب‌دوست برگزارشده ولی متأسفانه تعدادی از کشاورزان تمکین نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشترین مشکلات ایجادشده در حوزه آب از ناحیه غیربومی‌ها و با همکاری تعدادی دلال بومی است و بیشترین انحراف از الگوی کشت و تخلفات در رابطه با کشت محصولات آب‌دوست مربوط به پل هرو تا بخش چغلوندی و بیرانشهر و شهرستان‌های دورود، دلفان و چگنی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان لرستان عنوان کرد: همچنین کمترین انحراف از الگوی کشت و تخلفات در رابطه با کشت محصولات آب‌دوست مربوط به شهرستان‌های الیگودرز، ازنا، رومشکان و پلدختر است.

وی تصریح کرد: افراد بحران‌ساز که عامل ورود غیربومی‌ها به استان جهت توسعه کاشت محصولات آب‌دوست بوده‌اند باید شناسایی و با آن‌ها برخورد شود.

انتهای پیام/ ز

R41450/P41362/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد

تیم فوتسال پالما اسپانیا که مسلم اولاد قباد و حسین طیبی را در اختیار دارد با پیروزی قاطع در بازی فینال مقابل تیم بارسلونا موفق شد قهرمانی سال گذشته خود در لیگ اروپا را تکرار کند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم پالما در این دیدار مسلم اولادقباد ستاره تیم ملی فوتسال ایران را در اختیار داشت اما حسین طیبی به علت مصدومیت تیمش را همراهی نکرد.

تیم پالما توانست در این دیدار با نتیجه قاطع پنج بر یک بارسلونا را شکست دهد و به مقام قهرمانی اروپا برسد. پالما توانست به اولین تیم تازه واردی در این لیگ تبدیل شود که دو قهرمانی پیاپی کسب کرده است. 

دیگر خبرها

  • تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد