Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@14:31:13 GMT

دیه‌گو را چه شده است؟

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۳۶۳۷۵

به گزارش ایلنا، در طول بازی عکس‌ها و فیلم‌هایی از مارادونا گرفته شد که در بعد از بازی بسیاری معتقد بودند او حالت طبیعی نداشته است. بعد از بازی هم سایت‌های خبری اعلام کردند که او را به بیمارستان منتقل کردند و چندساعت بعد هم مارادونا عکسی منتشر کرد که نشان می‌داد حالش خوب است و از بیمارستان مرخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌شب هم مارادونا را با پرواز اختصاصی به مسکو منتقل کردند. اگر تیم‌ملی آرژانتین همین‌طور پیش برود، ممکن است برای مارادونا خطرناک باشد.

دیه‌گو مارادونا می‌ترسید که آرژانتین سقوط کند و در ادامه جام‌جهانی نباشد. طرفداران آرژانتین و مارادونا هم می‌ترسیدند که به او حمله قلبی دست دهد. دیه‌گوی ٥٧ساله دیوانه شده بود. او آرزو داشت آرژانتین صعود کند. آرژانتین کشور مورد علاقه اوست و هیچگاه نمی‌خواهد شکست بخورد. مارادونا که با اعتیاد به کوکایین و خلق‌وخوی وحشیانه مبارزه کرده و دیگر در این سال‌ها مرد آرامی شده بود، در بازی آرژانتین و نیجریه کارهایی کرد که باز هم انگشت اشاره طرفداران را به سوی خود روانه کرد.

کارکنان ورزشگاه بشدت مضطرب بودند و از این می‌ترسیدند که اتفاقی برای مارادونا بیفتد. آنها تلاش می‌کردند تا مارادونا را آرام کنند و در تمام لحظات بازی کنار او بودند تا درصورت اتفاق بتوانند سریع به او رسیدگی کنند.

مارادونا تنها فشارخونش بالا رفته بود و مقداری قلبش تهدید شده بود اما درنهایت حالش خوب شد.

حرکت‌های مارادونا در بازی سه‌شنبه‌شب خیلی عجیب بود. آن‌قدر عجیب که عکس‌ها و فیلم‌هایش در فضای مجازی دست به دست می‌شد و بسیاری نگران حالش بودند و برخی هم او را مسخره می‌کردند. حرف‌هایی از این موضوع هم مطرح شد که ممکن است مارادونا دوباره معتاد شده باشد یا آن حالت‌های روانی‌اش بازگشته باشد.

مارادونا روی صندلی غش می‌کرد، می‌خواست خود را از آن بالا به پایین پرتاب کند، بارها با اشاره انگشت به بازیکنان بی-احترامی می‌کرد و...

منبع: شهروند

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آرژانتین بازی عجیب و غریب مارادونا نیجریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی اعتباری ندارد

سخنگوی وزارت خارجه ایران تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده «آمیا» را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، تأکید کرد اتهامات مطروحه در پرونده علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار بوده و طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشور‌ها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشور‌های دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • بانک مرکزی آرژانتین، نرخ بهره را کاهش داد
  • بانک مرکزی آرژانتین نرخ بهره را به ۶۰ درصد کاهش داد
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • تصاویر هوایی از تظاهرات بزرگ ضد دولتی در آرژانتین
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی اعتباری ندارد