Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@21:30:14 GMT

آزمایش «دی.ان.ای»، مرد شیطان صفت را رسوا کرد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۳۸۰۷۳

آزمایش «دی.ان.ای»، مرد شیطان صفت را رسوا کرد

وقتی با آزمایش DNA فاش شد مرد شیطان صفت، دختر جوان را مورد آزار داده و باعث بارداری وی شده، این مرد با حکم قضایی روانه زندان شد تا قضات دادگاه برایش حکم صادر کنند. پیش از این آزمایش مرد جوان ادعا می‌کرد فرزند تازه متولد شده متعلق به او نیست.

به گزارش قدس آنلاین،رسیدگی به این پرونده با شکایت زن جوانی به نام دنیا در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیا ۳۰ ساله به ماموران گفت: ۹ ماه قبل از سوی یک پسر جوان به نام کامبیز مورد آزار قرار گرفتم و باردار شدم ولی از ترس کامبیز جرات نداشتم علیه او شکایت کنم.

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: کامبیز را از قبل می‌شناختم. او به بهانه تفریح مرا سوار ماشین کرد و به سمت بیابان‌های اسلامشهر برد. او در ماشین با تهدید مرا آزار و شکنجه داد. من از ترسم حتی جرات نکردم این ماجرا را به خانواده ام بگویم. کامبیز از جنایت سیاه خود، فیلم و عکس گرفته بود. به همین خاطر شروع به اخاذی از من کرد. من هم از ترس آبرویم حاضر بودم دست به هر کاری بزنم. به همین خاطر در چندین نوبت پول به حساب او واریز کردم. ولی بعد از مدتی متوجه شدم باردار شده‌ام.

دختر جوان که گریه می‌کرد ادامه داد: پسر جوان دست از سرم برنمی‌داشت. او مدام مرا تهدید به آبروریزی می‌کرد و می‌گفت اگر پول به حسابش واریز نکنم عکس و فیلم‌ها را پخش می‌کند. به همین خاطر ناچار شدم برای این‌که خانواده ام از این ماجرا مطلع نشوند چند ماهی را به شهرستان بروم. موعد زایمان فرزندم بود. به همین خاطر به تهران برگشتم و در بیمارستان بهارلو زایمان کردم. حالا فرزندم در بیمارستان است و روی بازگشت به خانه را ندارم. نمی توانم همراه فرزندم به خانه بروم. به‌همین خاطر آمده ام تا از کامبیز شکایت کنم.

به‌دنبال اظهارات تکان‌دهنده این دختر، کامبیز بازداشت شد اما منکر ربودن و آزار دنیا شد.

وی گفت: من این دختر را نمی‌شناسم و نمی‌دانم چه کسی به او تجاوز کرده است. وقتی پلیس پرینت حساب این مرد را بررسی کرد و متوجه شد از حساب دختر جوان به حساب وی پول واریز شده است کامبیز بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت اما این بار ادعای تازه‌ای را مطرح کرد. وی گفت: من راننده دنیا بودم به همین خاطر چند بار دنبال او رفتم تا او را به محل کارش برسانم. او به‌عنوان دستمزد پول‌ها را به حسابم واریز کرده است. در حالی که مرد جوان همچنان جرمش را انکار می‌کرد آزمایش DNA راز جنایت سیاه را فاش کرد و روشن شد فرزند تازه متولد شده متعلق به کامبیز است.

به این ترتیب وی به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد و به دفاع پرداخت. مرد شیطان صفت در مقابل سوالات قضات دادگاه اظهارات ضد و نقیضی ر ا مطرح کرد تا شاید بتواند از مجازات سنگین در امان بماند.

در پایان جلسه وی با قرار قانونی روانه زندان شد تا به زودی قضات دادگاه درباره او حکم صادر کنند.

منبع: جام جم آنلاین

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آزمایش DNA بارداری قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، جوان باغیرت کاشمری در جریان درگیری و دفاع از سه دختر نوجوان در برابر مزاحمت دو راکب یک موتور سیکلت، مجروح شد.

ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود. این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری ها حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود.

متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

فیلم این درگیری را در ادامه ببینید.

کد خبر 847503 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهید اوباشگری اراذل و اوباش زنان

دیگر خبرها

  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم