Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@00:10:25 GMT

ترکان: زور اروپا به آمریکا نمی‌رسد +عکس

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۴۲۴۱۲

ترکان: زور اروپا به آمریکا نمی‌رسد +عکس

مشاوری رئیس‌جمهوری با بیان این‌که هدف دشمنی آمریکا با ایران مشخص است و تنها از این طریق است که می‌تواند با عربستان قراردادهای میلیاردی منعقد کند، گفت: زور اروپایی‌های به خزانه‌داری آمریکا نمی‌رسد.

به گزارش مشرق، اکبر ترکان در صفحه اینستاگرامش مطلبی در رابطه با دشمنی آمریکا با ایران و رفتار اروپایی‌ها در این خصوص نوشته که عینا در ادامه می‌آید؛

« ترامپ از ابتدای شروع به کار خود در دولت آمریکا شروع به مخالفت با ایران کرده است نمی‌دانم با فردی که بنای آن ناسازگاری و دشمنی با ایران است چه کاری می‌توان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف دشمنی امریکا با ایران مشخص است و تنها از این طریق است که می‌تواند با عربستان قراردادهای میلیاردی منعقد کند.

اگر موضعی غیر از دشمنی با ایران داشته باشد نمی‌تواند از برخی از کشورهای عربی درآمدزایی کند. باید با عرب‌ها رقص شمشیر کند تا از این طریق قراردادهای کلان به امضا برساند. آمریکا باید بر موضع ضد ایرانی بدمد تا امکان انعقاد قرارداد با برخی از کشورهای عربی به وجود آید.

بیشتر بخوانید:

ترکان: بانک مرکزی مقصر نابسامانی ارزی است/ ارزان نگه داشتن ارز ممکن نیست

شرکت‌های اروپایی قصد همکاری با ایران را دارند و مقامات سیاسی اروپا هم می‌خواهند حداکثر حمایت را از ایران داشته باشند اما زورشان به امریکا نمی‌رسد. جایی به عنوان خزانه‌داری در آمریکا ایجاد شده که جای دادگاه لاهه، جای ای.سی.سی پاریس را گرفته است و خزانه داری امریکا به تنهایی حکم می‌دهد که شرکت‌ها جریمه شوند و آن شرکت هم این جریمه را از روی اجبار می‌پردازد.

 خزانه‌داری آمریکا به تنهایی برای شرکت‌ها مجازات تعیین می‌کند حال ممکن است شخصیتی مانند خانم مرکل یا ماکرون با این مجازات موافق نباشد اما این مجازات در نهایت از سوی آمریکا اعمال می‌شود. به رغم اینکه اراده سیاسی اروپایی‌ها حمایت از ایران است اما زورشان به خزانه داری امریکا نمی‌رسد.»

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی آمریکا اروپا اکبر ترکان اینستاگرام ترامپ خزانه داری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزانه گیری ۱۷۷ هزار هکتار از اراضی گیلان

صالح محمدی گفت: زمان خزانه‌گیری برنج در شالیزارهای داخل شبکه آبرسانی، فومنات و اراضی خارج از شبکه از طریق تقویم زراعی اطلاع‌رسانی شد که برنجکاران باید با توجه به آن کشت و کار را انجام دهند.

وی عنوان کرد: نشاء برنج نیز در ۲۰ هزار هکتار از زمین‌های شالیزاری استان انجام شد.


شخم اولیه ۱۷۲ هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه شخم اولیه ۱۷۲ هزار هکتار از شالیزارهای استان معادل ۷۲.۲۶ درصد انجام شده‌است، اضافه کرد: با توجه به اهمیت شخم اولیه، شالیکاران برخودار از منابع آب سنتی و آب‌های سطحی با استفاده از این فرصت حتما نسبت به انجام شخم و آماده‌سازی شالیزار اقدام کنند.

وی عنوان کرد: سال گذشته ۱۸۹ هزار هکتار از شالیزارهای گیلان معادل ۷۹.۴ درصد به روش نشاء مکانیزه و مابقی سنتی کشت شد و ۲۰۱ هزار هکتار معادل ۸۴.۴۵ درصد به شیوه مکانیزه برداشت شد.

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود که امسال نیز ۲۰۲ هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان به شیوه مکانیزه کشت شود و برداشت ۲۱۰ هزار هکتار از شالیزارها هم به همین روش انجام شود.

به گفته محمدی، انجام کار وجین مکانیزه نیز برای ۳۰ هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان پیش‌بینی شده‌ است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از شالیکاران خواست تا برنج را برپایه تقویم زراعی کشت کنند.

به ازای هر هکتار شالیزار حدود ۵۰ تا ۶۰ کیلو بذر برای خزانه‌گیری توصیه می‌شود، شالیکاران قبل از جوانه‌دار کردن بذر، آزمون خاک را در محل خزانه انجام دهند و بذر برنج را ضدعفونی کنند.

شالیکاران برای جدا کردن بذرهای کاملا پُر و سنگین از بذرهای پوک و نیمه پر باید بذر مورد نظر را در محلول آب و نمک قرار دهند، برای این کار باید به آب، نمک اضافه شود تا غلظت آب افزایش یابد، بطوری که یک تخم مرغ به اندازه یک سکه بالای آب قرار گیرد در اینصورت غلظت آب نمک برای بوجاری مناسب است.

بذرها در داخل محلول آب نمک ریخته و هم زده شود بذری‌هایی که در بالای آب قرار گیرند یا در وسط آب غوطه‌ور شدند غالبا ناسالم و غیر بذری هستند و باید توسط یک آبکش از بذرهای سالم جدا و برای مصرف غیربذری استفاده شود.

بذری‌هایی که کاملا ته نشین می‌شوند، بذرهای مناسب برای کاشت بوده که باید سریع از آب نمک خارج و چند مرتبه با آب معمولی شسته شود بطوری که نمک از بذرها کاملا جدا تا هیچگونه اثر سوء بر روی جوانه زنی بذر ایجاد نکند.

منبع : ایرنا

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید ایران علیه آمریکا
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • ستون سرکوب
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • تجمع دانشجویان دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا
  • خزانه گیری ۱۷۷ هزار هکتار از اراضی گیلان
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط