Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین صادقی کاپیتان سابق استقلال تهران درخصوص عملکرد ملی پوشان این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ و ملاقات با وینفرد شفر در تمرینات آبی‌ها صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیرحسین صادقی کاپیتان سابق استقلال به محل تمرین این تیم رفت تا هم دیداری با آبی‌ها داشته باشد و جلسه‌ای را با شفر برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او معتقد است اگر تیم‌ملی تدارک بیشتری را می‌دید می‌توانست از گروهش صعود کند.

روز گذشته در تمرین استقلال حضور پیدا کردی.

امیرحسین صادقی:

با یک نفر در آنجا کار داشتم. به همین دلیل به تمرین استقلال رفتم. البته خداییش راستش را هم بگویم دل هم تنگ شده بود. شفر را هم در راهروی رختکن دیدم و با هم خوش و بش کردیم.

خیلی‌ها بعد از این ملاقات گفتند صادقی می‌خواهد به استقلال بازگردد.

امیرحسین صادقی:

اگر بخواهند حاضرم به استقلال بازگردم اما جالب است خودم در فضای مجازی خواندم که نوشته‌اند صادقی به تمرین می‌رود تا به استقلال بازگردد یا دوباره در جای دیگر نوشته بودند صادقی عضو کادر فنی استقلال می‌شود. اصلا بحث این صحبت‌ها نبود. همان‌طور که گفتم کاری داشتم و به همین دلیل به تمرین استقلال رفتم.

مهدی رحمتی را هم دیدی؟

امیرحسین صادقی:

مهدی را هم دیدم. ما با هم مشکلی نداریم. من و مهدی رحمتی رفت و آمد خانوادگی داریم و به نوعی نان و نمک یکدیگر را خوردیم. بعد از جام جهانی گذشته اتفاقاتی رخ داد که نه من مقصر بودم و نه مهدی. من در یک مصاحبه هم حرف‌هایی زدم که او به خودش گرفته بود اما باید بگویم در آن مصاحبه هم چیزی نگفتم که به رحمتی بر بخورد. ما دوستان خیلی خوبی برای یکدیگر هستیم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

نتایج تیم ملی را چطور دیدی؟

امیرحسین صادقی:

نیازی به گفتن نیست. همه دیدند عملکرد تیم ملی چقدر خوب بود. ما با چهار امتیاز حذف شدیم که خیلی ناراحت‌کننده بود. قهرمان آفریقا را شکست دادیم، با قهرمان اروپا مساوی کردیم و از قهرمان جهان شکست خوردیم. این نشان می‌دهد که تیم ایران متحول شده است. درواقع ساختار فوتبال ما خوب است اما ساختار مدیریتی ایراد دارد. من فکر می‌کنم اگر چند بازی بزرگ انجام می‌دادیم عملکرد بازیکنان در تیم ملی بهتر می‌شد.

عملکرد بیرانوند را چطور دیدی؟

امیرحسین صادقی:

در کل شرایطش خوب بود اما فکر می‌کنم آن پنالتی را که از رونالدو گرفت، نام او را بیشتر بر سر زبان‌ها انداخت.

مجید حسینی چطور بود؟

امیرحسین صادقی:

او را که دیدم یاد بازی خودم در چهار سال قبل افتادم. به نظرم اگر می‌خواهد پیشرفت کند باید به فوتبال اروپا برود اما اگر می‌خواهد در آسیا بازی کند باید در بهترین تیم آن باشد؛ یعنی استقلال که دو عنوان قهرمانی دارد.

خیلی‌ها به عملکرد آزمون انتقاد کردند.

امیرحسین صادقی:

اگر به این است، به چند بازیکن دیگر انتقادات بیشتری وارد است. من فکر می‌کنم آزمون در غالب اسمش فوتبال خوبی را انجام داد.

پیش‌بینی‌ات از قهرمان جام جهانی چیست؟

قهرمان از بین سه تیم بلژیک، برزیل یا انگلیس خواهد بود.

برنامه‌ات برای فصل بعد چیست؟

امیرحسین صادقی:

از چند تیم شهرستانی پیشنهاد دارم اما به دلیل کاری که در تهران انجام می‌دهم، می‌خواهم اینجا باشم. شاید امسال بازی نکنم، شاید هم خداحافظی کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شفر استقلال تمرین استقلال استقلال امیرحسین صادقی تمرین استقلال تیم استقلال شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خالد آبادی، پس از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر، اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی روحیه دادند. از بچه‌ها و کادرفنی هم ممنونم‌. حیف شد که نتوانستیم ببریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگارامام گفت: حضور هواداران بازی را جذاب‌تر می‌کند. تجربه خیلی خوبی بود.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استرس او را زیاد کرده بود؟ گفت: من قبلا در ازبکستان در این شرایط بازی کردم.

خالدآبادی در مورد شرایط استقلال در جدول و نگاه این تیم به بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم. ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • عکس| ملاقات نکونام با جانشین خطیر و پیشکسوتان استقلال
  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • قول شهردار به خطیر: کمپ حجازی مجهز می‌شود
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند