Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@18:05:37 GMT

خاموشی برق در استان مرکزی اعمال می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۴۵۳۹۷

خاموشی برق در استان مرکزی اعمال می‌شود

استاندار مرکزی با اشاره به با ‌مصرف برق توسط مردم در ساعات پیک گفت: خاموشی برق در استان مرکزی اعمال می‌شود. ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده عصر امروز در سومین شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی خواستار تشکیل ستاد تدابیر ویژه برای شرایط غیرقابل پیش‌بینی در استان شد و اظهار داشت:‌ این ستاد باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور گام‌های مؤثری برای انسجام ‌و وحدت ‌بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اتخاذ تصمیم‌های لازم و راهبردی در اسرع وقت را از اهداف تشکیل این ستاد برشمرد و افزود: ‌این ستاد از سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه و رئیس مجمع نمایندگان و ادارات و دستگاه‌های مربوطه هر هفته به صورت مرتب جلسه‌ای را تشکیل می‌دهند تا ‌بتوان در ‌ارتباط‌ با ‌موضوعات غیرقابل پیش‌بینی تصمیمات مناسب ‌را گرفت.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در کشور سران سه قوه با نظارت و تایید رهبری این ستاد را تشکیل دادند تا ‌تمام دستگاه‌های اجرایی ‌در اختیار مردم باشند تا برای مشکلات ‌زمان بیشتری را در نظر بگیرند.‌

آقازاده بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مهم مانند نوسازی، راهداری، راه وشهرسازی، جهادکشاورزی، داشنگاه علوم پزشکی و غیره که هنوز اسناد خود را ارائه ندادند تا 48 ساعت فرصت دارند این اسناد را ارائه داده  تا هرچه زودتر آنها تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: این هفته گرم‌ترین روزهای سال را در پیش داریم که با توجه به اوج مصرف برق توسط مردم در ساعات پیک، شرکت توزیع برق ناچار به خاموشی شبکه شد که در تمام استان‌ها در ساعاتی با خاموشی مواجه هستیم.

استاندار مرکزی عنوان کرد: در حال حاضر کاهش پنج هزار مگاواتی تولید برق را داریم که باید تمام ادارات 20 درصد مصرف برق را کاهش دهند و اگر غیر از این عمل شود باید پاسخگو باشد و در صورتی که مدیران در این رابطه موفق عمل کنند تشویق می‌شوند.

آقازاده خاطرنشان کرد: در سفر وزیر بهداشت به استان مرکزی پیشنهاد استان این بود که بیمارستان حضرت فاطمه(س) در ساوه به وزارت بهداشت فروخته شود که مورد استقبال وزیر قرار گرفت و قرار شد که نامه‌ای ارسال  و به دنبال آن هیئتی به استان اعزام شده و  بیمارستان را نظارت کرده و آن را خریداری کنند.

وی با اشاره به واگذاری ساختمان ادارات،گفت: در حدود دو دهه است که اقدام ریشه‌ای و اساسی و کارشناسی شده در زمینه واگذاری ساختمان ادارات انجام شده و تعدادی از فضاهای اداری شهرستان به گونه‌ای تحلیل شده که بخشی از مشکل فضاهای ساختمانی ادارات تامین می‌شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی استان مرکزی در چهار ساختمان مستقر است که قرار ما بر این شد که تمام ساختمان‌های اداره راه و شهرسازی به یک ساختمان منتقل  و در یک ساختمان به فعالیت خود ادامه دهند.

آقازاده بیان کرد: با این جابه‌جایی‌ها یک تعدیل و تنظیم بسیار خوبی از فضاهای اداری موجود در مرکز استان رقم می‌خورد و این تغییرات به طور حتم هم به نفع ارباب رجوع و هم به نفع منابع موجود دولتی و همچنین به نفع پرسنل در این واحدها می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41371/P1377/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق در محور جاده خوی- فیرورق؛ سبب شکستگی یکی از تیرهای برق این محور شد که اکیپ عملیاتی اداره بهره برداری و دیسپاچینگ مدیریت توزیع برق خوی بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام و با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و تامین برق پایدار برای اهالی منطقه، به صورت شبانه نسبت به تعویض تیر و رفع مشکل ایجاد شده، اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی رفسنجان از ۹ اردیبهشت