Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا قربانی مدیرعامل بانک دی در جلسه شورای مدیران بانک به حفظ آرامش برای بازگرداندن ثبات اقتصادی در کشور تاکید کرد.
به گزارش صدای ایران محمدرضا قربانی در این جلسه که با حضور مدیران ارشد بانک برگزار شد با اشاره به چالش های اخیر اقتصادی و  نظام بانکی کشور گفت: حباب ایجاد شده در نرخ ارز، سکه، طلا،  مسکن و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. جنبه روانی دارد و باید این مشکل با ایجاد آرامش در جامعه حل شود. 
قربانی با بیان این که در شرایط فعلی اقتصادی کشور، نظام بانکی شرایط سختی را سپری می کند افزود: بحران، پدیده غیرطبیعی نیست و در نظام مالی دنیا و در کشورهای توسعه‌یافته نیز چنین مسائلی پیش می‌آید که با شفاف سازی و اتخاذ تدابیر لازم برطرف می شود.
مدیرعامل بانک دی  نوسانات قیمت در بازار را ناشی از یک عامل روانی دانست که در پی اعلام خروج آمریکا از برجام ایجاد شده و افزود: هنوز هیچکدام از  تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران عملیاتی نشده و در این شرایط باید به جای شتابزدگی و رفتارهای هیجانی با برنامه ریزی دقیق و ایجاد آرامش و وحدت ملی و با حمایت از تولید داخلی و توجه بیشتر به تقویت بخش خصوصی به اقتصاد کشور جان تازه ای بخشید.
قربانی با یادآوری و حدت و همدلی مردم ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی که یک واقعه تاریخی شکوهمند را برای کشور رقم زد عنوان کرد: اکنون کشور در جنگ دیگری است، جنگی که بمب و آتش آن بحران های اقتصادی هستند که توسط کشورهای غربی برای ایران به وجود آمده است.
قربانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید به اهمیت نقش رسانه ها در شرایط حساس کنونی گفت: رسانه ها در این برهه مهم تاریخی می توانند به عنوان ابزاری  قدرتمند در کاهش التهاب فضای اقتصادی نقش موثری ایفا کنند و با تلاش برای حفظ امنیت روانی در جامعه ، افکار عمومی را به ایجاد ثبات اقتصادی از طریق سرمایه گذاری در بانک ها سوق دهند.
مدیر عامل بانک دی در پایان تنها راه عبور کشور از بحران هایی که گریبان گیر آن  شده است را اتحاد و وحدت ملی دانست و گفت: برای پیروزی کشور در این جنگ اقتصادی باید همچون گذشته دست به دست هم دهیم و از فردگرایی  به جمع گرایی برسیم و منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح دهیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه‌آهن تهران عبور کرد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، با وجود عدم اخذ مجوز‌های لازم و عدم هماهنگی با راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ۱۰ واگن محموله صادراتی کشور افغانستان به ترکیه که لکوموتیو آن توسط مجموعه موسوم به کنسرسیوم جدا شد و در مرز شمتیغ رها شده بود، روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، توسط راه‌آهن ایران و با همراهی مرزبانی کشور به سمت مرز رازی در غرب کشور حمل شد.

همچنین راه آهن جمهوری اسلامی ایران، آمادگی خود را برای حمل قطار دوم محموله تجاری پس از انجام تشریفات گمرکی و مرزبانی توسط صاحبان بار و شرکت فورواردر اعلام می‌کند.

در پی اطلاع رسانی‌های گذشته تاکید می‌شود که مجموعه موسوم به «کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان» بدون طی روال قانونی اعم از اخذ مجوز‌های مرزبانی و گمرک و همچنین عدم اخذ مجوز از راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان متولی حمل‌ونقل ریلی کشور، اقدام به ارسال تعداد ۱۰ واگن با محموله تجاری به مرز شمتیغ و سپس رها کردن این واگن‌ها در شمتیغ کرد و کوشید با فشار‌های رسانه‌ای و توسل به برخی ادعا‌های بعضاً کذب، نسبت به عبور این بار از مسیر ریلی جمهوری اسلامی ایران اقدام کند.

در این راستا راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با وجود ناپختگی و بی صداقتی انجام شده از سوی کنسرسیوم، با لحاظ کردن مصالح ملی و با حُسن نیت، حمل بخش نخست محموله تجاری را روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت (آغاز کرد و این محموله روز شنبه گذشته (۱۵ اردیبهشت) از تهران نیز عبور کرد و اکنون در مسیر مرز رازی واقع در شمال غرب کشور است. همچنین راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود به‌منظور حمل محموله تجاری بعدی را پس از کسب مجوز‌های لازم از سوی مراجع ذیربط از جمله مرزبانی و گمرک اعلام می‎‌کند.

راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران تاکید می‌کند برقراری خط دائمی تبادلات تجاری ریلی افغانستان به ایران مستلزم انجام اصلاحات لازم بر روی خطوط ریلی افغانستان برای رسیدن به استاندارد‌های مورد نیاز و همچنین انجام روال اداری و تشریفات قانونی لازم شامل اخذ مجوز‌های مربوطه از مرزبانی، گمرک و راه‌آهن توسط فورواردر‌ها خواهد بود.

راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست دولت سیزدهم مبنی بر توسعه ارتباط با همسایگان، ضمن تاکید مجدد بر تمایل خود برای گسترش هرچه بیشتر حمل ریلی محموله‌های تجاری افغانستان به صورت صادرات، واردات یا ترانزیت آمادگی خود به‌منظور کمک به بهسازی و بازسازی خطوط مربوطه و تسریع در برقراری مبادلات تجاری ریلی میان دو کشور ایران و افغانستان را اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگترین هنرستان جوار صنعت کشور در استان مرکزی ایجاد شده است
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه‌آهن تهران عبور کرد
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • بانک جهانی خواستار حمایت از بخش خصوصی در افغانستان شد
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند