Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

پسر نوجوان که دوستش را به خاطر متلک پرانی به خواهرش کشته بود در حالی در دادگاه کیفری محاکمه می شود که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند .

اوایل پاییز سال ۹۵ پسر ۱۷ ساله ای به نام محسن در یکی از خیابان های شوش مورد حمله پسر نوجوانی را قرار گرفت و محسن که از ناحیه شکم زخمی شده بود و در دریای خون می غلتید به بیمارستان منتقل شد اما این نوجوان به خاطر شدت جراحت و خون ریزی روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند و در گام نخست دریافت که محسن از سوی دوست ۱۷ ساله اش به نام آرین مورد حمله قرار گرفته است.

شواهد نشان می‌داد آرین پس از این جنایت Crime با موتور از محل گریخته است.

خواهر آرین که به شدت گریه می‌کرد به ماموران گفت: من از مدرسه به خانه برگشتم و در بین راه محسن که دوست برادرم بود به من متلک اندخت. من از این ماجرا ناراحت شده بودم ، به محض اینکه به خانه آمدم ماجرا را به برادرم گفتم .همان موقع آرین که عصبانی شده بود کارد آشپزخانه را به دست گرفت و از خانه بیرون رفت، من که وحشت کرده بودم او را دنبال کردم تا مانع او شوم ولی برادرم به محض خارج شدن از در خانه با محسن روبه‌رو شد و یک ضربه چاقو به شکم او زدم. برادرم سپس سوار موتور شد و فرار Escape کرد .

به دنبال اظهارات این دختر برادرش ساعتی بعد ردیابی و بازداشت شد.

آرین پس از دستگیری به قتل Murder اعتراف و براز پشیمانی کرد. قرار بود آرین دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شود اما این نشست به خاطر غیبت وکیل متهم به روزهای آینده موکول شد.

گفتنی است،اولیای دم برایپسرنوجوان حکم قصاص خواسته اند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بیمارستان مرگ گریه مدرسه قتل استان تهران اسباب بازی استان تهران جام جهانی قتل مدرسه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش

به گزارش «تابناک»، محسن هاشمی، رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، ماجرای خواب عجیبی را تعریف می‌کند که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت آن را دیده و در خاطرات روزانه‌اش به آن اشاره کرده بود.

در فیلمی که از محسن هاشمی در فضای رسانه ای و مجازی منتشر شده، وی با خوانش قطعه ای از این خاطرات تعریف می‌کند: ساعت پنج صبح در حالی که رویای هولناکی می‌دیدم بیدار شدم. افرادی مرکب از مرد و زن و کودک بدون اجازه و اطلاع در محل اقامت که گاهی منزل‌مان و گاهی در محل‌های دیگر بود ورود می‌کردند. حرفی نمی‌زدند، اذیت هم نمی‌کردند و جواب سوالم را در مورد دلیل ورود و نحوه ورود نمی‌دادند. گاهی بیرون می‌رفتند و گاهی برمی‌گشتند و آخرین بار بی‌دلیل مشغول جابجا کردن وسایل زندگی من شدند، این اتفاق درحالی رخ داد که محافظان هم نبودند، می‌خواستم با آقای شجاعی، فرمانده محافظان، تماس بگیرم و اطلاع دهم، که میسر نمی‌شد. احتمالاتی در تعبیر این خواب به ذهنم می‌رسد، از خداوند برای رفع شرم استمداد کردم و صدقه ای در نظر گرفتم و پس از نماز مجدد خوابیدم.

وی در جواب به این پرسش که آیا مرحوم هاشمی، بعد از مشاهده این خواب، این اتفاق را با شما مطرح کردند یا خیر، پاسخ داد: بله اتفاقا چون با آقای مرعشی در سفر بودند، این موضوع مطرح شده بود، که بنده بعدا اطلاع پیدا کردم، اما مثل اینکه در آن زمان خیلی به این موضوع توجه نکرده‌بودند.

دیگر خبرها

  • متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد
  • نخستین اجرای کنسرت بندری آوای موج در سال جدید
  • قیمت قطعی ۲ خودروی برقی در سامانه یکپارچه خودرو+ جدول
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • (ویدئو) محسن قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • مستند «نغمه های فروزان» فیلمی درباره بدیع الزمان فروزانفر
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی